ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تماشا کنید: بررسی ویدیویی سامسونگ گلکسی تب اس ۸.۴ و ۱۰.۵

دفترچه گجت سامسونگ برای رقابت در بازار موبایل (تلفن و تبلت) نیازی به باز کردن ندارد. یک زبان طراحی مشخص و نسبتا با ثبات در کنار استفاده از پلاستیک برای پایین نگه داشتن وزن، وقتی با ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۳

دفترچه گجت سامسونگ برای رقابت در بازار موبایل (تلفن و تبلت) نیازی به باز کردن ندارد. یک زبان طراحی مشخص و نسبتا با ثبات در کنار استفاده از پلاستیک برای پایین نگه داشتن وزن، وقتی با نمایشگرهای فوق العاده درخشان ترکیب شود، بسیاری افراد را جلب می کند.

سامسونگ چندی پیش با معرفی دو تبلت ۸.۴ و ۱۰.۵ اینچی از خانواده جدیدی به نام «گلکسی تب اس» این بار زمین تمرینش را دقیقا به همسایگی آیپد مینی و آیپد ایر آورده و می خواهد بالاخره پادشاه را به زیر بکشد. نمایشگرهای بی نظیر و  سخت افزار قدرتمند در کنار وزن و باریکی مثال زدنی از جمله ویژگی های بارز این دو تبلت هستند.

تبلت های سامسونگ این روزها آنقدر زیاد و چنان به یکدیگر شبیه هستند که واقعا سخت است به خاطر سپردن و پیشنهاد کردن شان برای خرید و استفاده توسط دیگران. آیا با برند "گلکسی تب اس" شرکت کره ای می تواند تفاوتی رقم بزند و در دنیای تبلت ها هم برندسازی کند؟

بررسی ویدیویی Verge از این دو تبلت جدید و قدرتمند که کف قیمت شان به ترتیب ۳۹۹ و ۴۹۹ دلار است را با هم به تماشا می نشینیم.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-Galaxy-Tab-S-review.mp4"]


دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۲۳ دی ۱۳۹۳

    خیلی عالی بود نقد و بررسی من گلکسی تب 8.4 رو بیشتر میپسندم صفحه نمایش فوق العاده ای داره.

  • mv
    mv | ۴ دی ۱۳۹۳

    عقده ای و تعصبی نباش عزیزم

  • sajjad
    sajjad | ۲۲ تیر ۱۳۹۳

    خوب بود

  • Ag
    Ag | ۳ تیر ۱۳۹۳

    امسال سامسونگ موفق میشه و اپل رو به زیر میکشه.
    چون هیپکدوم از شرکت های اندرویدی تو تبلت ها خوب کار نکردن. آیپد هم خیلی انعطاف نداره و در اون سمت سامسونگ عالی عمل کرده...

  • seyed_ali_hossein_izadi
    seyed_ali_hossein_izadi | ۳ تیر ۱۳۹۳

    siavash_Kiaa جان سن لطفا؟

    آره واسه همین الان multi window رو میخواد ایجاد کنه مثل سامسونگ. خوبه تا چند وقت پیش اون نوار notification ـش هم بلا استفاده بود و برای هر چیزی باید میرفتی تو Setting.

    اینو جدی میگم من محصولات اپل رو قبول دارم تنها دلیلی هم که نمیرن سمتشون بابت شخصیت مغرور اپله که رو کاربرهاشم تاثیر گذاشته ولی اینم بگم. کار نکرده نیستم با iDevice ـها.
    با iPad mini کار جالب اینجاست این iPad هیچی روش نصب نبود صفر صفر و خالی ولی برای خیلی عجیب بود صفحه FPS خوبی نداشت و مقداری لگ میزد بودن هیچ نرم فزار نصب شده ای ، چرا دروغ دو تا App روش نصب شده بود.
    من خودم S II دارم ولی به خیلی Device ـها کار کردم، مثلا وقتی تعدا پیام هام تو وایبر زیاد میشد و با video ها و عکس ها متون زیاد تو یه صفحه وایبر مقدار اسکرول صفحه دچار لگ میشد، فکر میکردم که گوشی من واقعا خیلی مشکل دار شده ولی وقتی با iPhone 5 پسر عمم کار کردم دیدم نه ، اون هم تو یه پیج وایبر که فقط متن وجود داره موقع اسکرول صفحه لگ داره یا وقتی rotation رو روشن میکنی و تو بخش messaging صفحه رو عمود میکنی برای تایپ راحت تر دچار لگ زننده میشه در صورتی که S II من هیچ وقت چنین چیزی نداشته.
    نمیگم S II من بهتره، نه، ولی این iDevice ـها هم آنچنان آش دهن سوزی نیستن که فکر کنید مثل مایکل شوماخر iDevice ها اول و بقیه با فاصله ای زیاد دارن برای مقام دومی تلاش میکنن. نه رفیق.

    یا حق

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی