ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید ۵ به احتمال بسیار زیاد لالی‌پاپ نام خواهد داشت

گوگل حدود ۲ ساعت دیگر اندروید جدید (به احتمال زیاد نسخه ۵) را معرفی خواهد کرد و اگر دیجیاتو را خوانده باشید، می دانید که HTC هم در توییتر خبر از معرفی اندروید جدید با ...

نیما دادگستر
نوشته شده توسط نیما دادگستر | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۴۷

گوگل حدود ۲ ساعت دیگر اندروید جدید (به احتمال زیاد نسخه ۵) را معرفی خواهد کرد و اگر دیجیاتو را خوانده باشید، می دانید که HTC هم در توییتر خبر از معرفی اندروید جدید با حرف آغازگر L داده.

اما حالا خبر رسیده که اندروید L قطعا اندروید ۵ لالی‌پاپ (برگردان فارسی: آب نبات چوبی) نام خواهد داشت و نسخه ۴.۵ در کار نیست. گوگل می خواهد با ارائه دیزاین و ویژگی های فنی جدید این یک سال تاخیر در رونمایی از یک نسخه بزرگ را جبران کند.

طبق آنچه آقای ساندار پیچای، مدیر تیم اندروید و کروم او اس در شرکت گوگل به خبرگزاری بلومبرگ گفته، قطعا امشب نسخه جدید اندروید معرفی می شود تا شرکت های تولیدکننده دستگاه های اندرویدی بتوانند هر چه سریع تر پرچمدارهای آتی خود را به آن تجهیز کنند.

ران تایم جدید آرت از جمله بهبودهای بزرگ اندروید ۵ نسبت به نسخه قبلی خواهد بود و گفته می شود پشتیبانی برای ۶۴-بیت نیز به اندروید اضافه خواهد شد تا بیش از این در این حوزه دهان پر کن از iOS عقب نماند.

انتظارها از گوگل I/O

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Banksy
    Banksy | ۴ تیر ۱۳۹۳

    یکی از نقاط قوت اندروید شخصی سازی هست کاش تو نسخه جدید این قابلیت وسعت بیشتری پیدا کنه مثلا اپلکیشن هایی رو پشتیبانی کنه تا مشابه کیبورد یا لانچر بشه استات بار یا منوی تنظیمات رو هم تغییر داد

  • kamyab
    kamyab | ۴ تیر ۱۳۹۳

    من الان داشتم كامنت ها را مي خوندم يه سوال واسم پيش اومد دوستاني كه اندرويد دارند بعد از اومدن ورژن جديد نمي تونن دستگاهشونو اپديت كنن ؟؟؟؟

    • Banksy
      Banksy | ۴ تیر ۱۳۹۳

      نه متاسفانه نمیشه باید شرکت سازنده گوشی این اپدیت ها رو بزاره که برای مدلهای قدیمی و فراموش شده احتمالش کمه و فقط یک راه دیگه میمونه اونم نصب رام های غیر قانونی هست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی