ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

Assassin’s Creed: Unity واقعا بزرگ است

آخرین نسخه از سری بازی Assassin's Creed با پسوند Unity، چندی پیش معرفی شد و در کنفرانس های E3 هم به صورت کامل نمایش داده شد. آنچه که از نمایش ها دریافتیم این بود که یونیتی ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۴ تیر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۰

آخرین نسخه از سری بازی Assassin's Creed با پسوند Unity، چندی پیش معرفی شد و در کنفرانس های E3 هم به صورت کامل نمایش داده شد. آنچه که از نمایش ها دریافتیم این بود که یونیتی در زمان انقلاب فرانسه و در شهر پاریس رخ می دهد اما سوال اینجا است که پاریس چقدر می تواند بزرگ باشد؟

شهر پاریس به تنهایی از تمامی خشکی های نسخه قبلی (ACIV: Black Flag) بزرگ تر است و اگر علاقه مند به معماری و هنر هستید به شما این نوید را می دهیم که کلیسای جامع نوتردام به نسبت 1:1 در بازی طراحی شده. بنابراین زمانی که شما کنترل Arno، شخصیت اصلی بازی، را به دست می گیرید و وارد کلیسا می شوید، می توانید احساس کنید خودتان از این بنا بازدید می کنید.

برونو سینت آندره، طراح مراحل بازی، می گوید که تقریبا 1/4 تمامی ساختمان های شهر پاریس دارای جزئیات داخلی هستند و می توانید وارد آن ها شوید؛ یک پیشرفت خارق العاده نسبت به شماره قبل. از طرفی، آلکس آمانسیو، کارگردان بازی وعده داده که اطراف شهر پاریس متنوع تر هستند و تفاوت بسیاری می توان در آن مشاهده کرد. معیار سنجش هم باز نسخه های قبلی و قسمت های بیرونی شهرهایی هستند که پیش تر به آن ها پرداخته شده.

wqzscvzln3qpxbm0cors

اما اگر نمایش بازی را در E3 دیده باشید قطعا سوالاتی برای تان در مورد بخش چند نفره بازی پیش آمده. اینکه چگونه مراحل به صورت 4 نفره انجام می شوند و آیا می شود تک نفره و بدون حضور هیچ شخص دیگری بازی کرد؟ بله می شود.

تمامی مراحل اصلی و جانبی بازی که به نوعی با داستان در ارتباط هستند به صورت تک نفره هم قابل بازی هستند و شما می توانید بدون اینکه آنلاین باشید یا شخص دیگری را به بازی خود دعوت کنید این مراحل را پشت سر بگذارید.

پس از Brotherhood که سال 2010 منتشر شد تا نسخه Black Flag، همه عناوین اصلی سری دارای بخش مالتی پلیر بودند اما یونیتی فاقد این بخش خواهد بود. امیدواریم فقدان این بخش در یونیتی باعث شود بخش تک نفره بازی کاملا بی نقص و همانند Assassin's Creed II به یاد ماندنی باشد.

Assassin's Creed: Unity در تاریخ 28 اکتبر برای پی سی و کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می شود و خبری از ورژن نسل هفتمی (اکس باکس 360 و پلی استیشن 3) هم نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • Hadi
    Hadi | ۲۳ بهمن ۱۳۹۴

    بهترین بازی که بازی کردم از شرکت یوبی سافت اساسینس کرید یونیتی بودش .

  • amir
    amir | ۱۲ بهمن ۱۳۹۴

    سلام من بارم 8و cpu cor i7 و گرافیک r7 360 sapphire ddr5 2gbبا چه کیفیتی می توانم این بازی را بازی کنم؟

  • maziyar
    maziyar | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    اقا چجوری میشه اساسین کرید یونیتی کو-اپ بازی کرد؟

  • Arian
    Arian | ۱۲ آذر ۱۳۹۴

    جديد ترين بازى assassins براى ايكس باكس٣٦٠چيست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی