ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

معترضین به گوگل، در کنفرانس I/O اخلال ایجاد کردند

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل دیروز در حالی انجام شد که حواشی جالبی را با خود در پی داشت. طی این همایش دو فرد معترض به سیاست های گوگل، با داد و فریادی که در حین ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۵۴

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل دیروز در حالی انجام شد که حواشی جالبی را با خود در پی داشت. طی این همایش دو فرد معترض به سیاست های گوگل، با داد و فریادی که در حین مراسم به راه انداختند، نگاه های بسیاری را متوجه خود ساختند.

اولین اخلالگر که زنی ناشناخته بود، با صدای بلند جک هارپین، یکی از وکلای گوگل را مورد خطاب قرار داد. ماجرا از این قرار است که آقای هارپین برای ساخت و ساز های خود، باعث بی خانمان شدن خانواده های ساکن در یک ساختمان هفت طبقه شده است.

زن معترض فریاد زد: «هی گوگل، تو باید شروع به ساخت وجدان بکنی». این فرد معترض سپس ادامه داد که یکی از خانواده هایی که هارپین آن ها را بی خانمان کرده یک زن تنها با بچه شیرخواره بوده است.

این اتفاق در حالی رخ داد که دیو برک، بر روی صحنه حضور داشت و مشغول ارائه ای در مورد بهینه سازی سرعت در اندروید جدید بود. برک تلاش کرد تا به این زن بی توجه باشد، اما فریاد های پیاپی باعث شد برک سخنان خود را متوقف کند و منتظر شود تا انتظامات سالن، فرد معترض را به بیرون هدایت کنند.

google-io-2014-protesters-9558

اما این پایان ماجرا نبود، یک ساعت بعد در حالی که پخش ویدیویی در رابطه با تلاش گوگل برای آشنایی کودکان با برنامه نویسی به تازگی پایان یافته بود، ناگهان مردی با صدای بلند فریاد زد: «حکومت استبدادی گوگل در حال ساخت ماشین هایی است که انسان ها را می کشند»

در زمانی که این اتفاق رخ داد، گرگ دمیکلی در حال معرفی پلتفرم ابری گوگل بود و پس از شنیدن حرف های مرد معترض گفت: «این صلح آمیز ترین نرم افزاری بوده که من بلد بودم درست کنم»

با توجه به گسترش روز افزون شرکت های تکنولوژی در دره سیلیکون، همواره کارمندان بسیاری جهت زندگی وارد سان فرانسیسکو می شوند. این افزایش جمعیت مشکلاتی را برای شهروندان اصلی شهر در بر داشته که گاهی اوقات باعث بروز اعتراضاتی مانند آنچه که در گوگل I/O دیدیم، می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • مهدیکو
    مهدیکو | ۶ تیر ۱۳۹۳

    آها بعد یعنی اعتراض اینها به گوگل رو با افزایش جمعیت سان‌فرانسیسکو توجیه می‌کنید ؟!!
    این خبر شبیه اخبار کثیف CNN (خبرگذاری مشابهش داخل ایران هم هست) فقط کارش شستشوی مغزیه.

  • رضا
    رضا | ۶ تیر ۱۳۹۳

    خرید و فروش اطلاعات مردم به شرکتهای تجاری عجب سودی داره

  • Smutty Puppet
    Smutty Puppet | ۵ تیر ۱۳۹۳

    اولیه حق داشته و فکر کنم ایرانی باشه! آخه مانتو پوشیده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی