ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

نامزدهای بهترین نمایش E3 2014 مشخص شدند

کنفرانس های E3 2014 و همچنین 3 روز نمایشگاه بسیار عالی بودند. گرچه امسال سال مهره های بزرگ و انحصاری های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 نبود، اما بازی هایی که کمتر از آن ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ تیر ۱۳۹۳ | ۲۱:۲۰

کنفرانس های E3 2014 و همچنین 3 روز نمایشگاه بسیار عالی بودند. گرچه امسال سال مهره های بزرگ و انحصاری های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 نبود، اما بازی هایی که کمتر از آن ها شنیده بودیم فرصت نمایش بیشتر یافتند. حالا مدت زیادی از اتمام این نمایشگاه گذشته و Game Critics Awards لیستی از برترین بازی های امسال را اعلام کرده است.

47 بازی منتخب از 29 ناشر مختلف از سراسر جهان انتخاب شده اند تا این لیست شکل بگیرد. بازی Evolve با نامزدی در 6 شاخه از جمله بهترین بازی نمایش در جایگاه اول بیشترین توجه قرار دارد و از بین ناشرین هم یوبیسافت، 2K Games و وارنر براس با 8 نامزد، اشتراکا رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.

پلی استیشن 4 با 26 کاندیدا در رتبه اول حضور دارد و به ترتیب اکس باکس وان و پی سی هم با 25 و 24 عنوان کاندید در رتبه های بعدی قرار دارند. برندگان هر شاخه در تاریخ 1 جولای اعلام خواهند شد.

همچنین توجه داشته باشید که در لیست منتشر شده، تنها بازی هایی که در طول 3 روز کنفرانس برای بازدید کنندگان قابل بازی بودند انتخاب شده اند. بنابراین خبری از عناوینی چون The Witcher 3: Wild Hunt یا The Division و MGS V: The Phantom Pain نیست.

همچنین بازی هایی چون هیلو 5 و آنچارتد 4 هم که جزو عناوین انحصاری مایکروسافت و سونی هستند تا به حال نمایشی از گیم پلی نداشته اند و طبیعتا در داخل نمایشگاه و غرفه شرکت ها هم قابل بازی نبوده اند. برای پر کردن این خلا شاید بهتر باشد این گروه از سال بعد بخش "بهترین تریلر" را هم اضافه کند.

لیست نامزدهای بهترین نمایش امسال به همراه عکس و توضیحاتی پیرامون آن ها در ادامه مطلب قرار گرفته است.

Alien: Isolation

Alien-Isolation

  • سازنده: Creative Assembly
  • ناشر: سگا

یک عنوان ترسناک از سری بیگانگان که در آن کشت و کشتار توسط بازیکن معنایی ندارد. سال 2137 فرا رسیده، 15 سال پس از رخداد حادثه بیگانگان و داستان بازی دختر جوانی به نام آماندا را دنبال می کند که در جستجوی مادر خود وارد اتفاقات هولناکی می شود. وی وارد ایستگاه فضایی سواستوپول می شود و نا آگاه از اینکه همزمان با او یک بیگانه وارد ایستگاه شده.

فاکتورهای سرگرمی در این بازی متنوع هستند و همانند بازی های ایندی و مستقل تنها روی چند مکانیک ساده کار نشده. انتظارات از استودیوی سازنده سری بازی Total War بالا است و نمایش های موفق این بازی تا به اینجای کار نشان داده که این انتظارات چندان بی جا هم نیستند. Isolation در تاریخ 7 اکتبر همزمان با بازی های Dragon Age III: Inquisition و Middle-earth: Shadow of Mordor برای پی سی و کنسول های نسل هفتم و هشتم منتشر می شود.

Batman: Arkham Knight

arkhamknight2

  • سازنده: راک استیدی
  • ناشر: وارنر براس

بتمن که نیاز به معرفی ندارد؟ در سومین نسخه از بتمن های استودیو راک استیدی (Arkham Origins توسط شعبه مونترال کمپانی وارنر براس ساخته شده)، که اتفاقات آن یک سال پس از آرکام سیتی رخ می دهد، بتمن یک بار دیگر به پیکار دشمنانش می رود. البته این بار یک کاراکتر جدید به صف دشمنان بتمن اضافه شده: شوالیه آرکام.

نمایش بازی در کنفرانس سونی به قدری خوب بود که به راحتی می توان آن را در لیست 5 تریلر برتر به نمایش در آمده قرار داد اما پشت پرده و در عمل هم، بازی به همان اندازه نمایش هایش خوب بوده که توانسته آنقدر جلب توجه کند. بتمن: شوالیه آرکام اوایل سال 2015 منتشر می شود. اخیرا شایعه ای منتشر شده که بازی همزمان با ویچر 3، در تاریخ 24 فوریه منتشر می شود؛ 2 کاندید اصلی بهترین بازی سال 2015 در یک روز.

Evolve

evolve-1024x576

  • سازنده: ترتل راک
  • ناشر: 2K Games

ترتل راک نامی کمتر شنیده شده است اما بهتر است بدانید این افراد همان هایی هستند که Left 4 Dead را ساخته اند. هم نسخه اول و هم نسخه دوم. Evolve هم بی شباهت به L4D نیست. 4 نفر باید یک هیولا را شکار کنند، هیولایی که توسط نفر پنجم کنترل می شود. نام Evolve از آنجایی انتخاب شده که هیولا اگر بازیکنان و موجودات هوش مصنوعی را بخورد بزرگ و بزرگ تر می

Evolve در تاریخ 21 اکتبر برای پی سی، پلی استیشن 4 و اکس باکس وان منتشر می شود و از آن دسته بازی هایی است که یک سرمایه گذاری مطمئن خواهد بود. اگر پی سی گیمر هستید خودتان را آماده کنید که باید برای نهایت لذت و بازی با دوستان تان نسخه اوریجینال بازی را تهیه کنید.

Middle-earth: Shadow of Mordor

ShadowsofMordor

  • سازنده: Monolith
  • ناشر: وارنر براس

دنیای ارباب حلقه ها، ساخته تالکین بزرگ، آنقدرها بزرگ است که سالیان سال می توان از داستان های آن لذت برد اما ویدیوگیم محدود به داستان نمی شود و موارد دیگری از جمله گیم پلی هم در این ماجرا دخیل هستند. Shadow of Mordor از آن دسته بازی هایی است که می توان به آن ها لقب "بزرگان بی سر و صدا" را اعطا کرد. عناوینی که بدون کمترین تبلیغات می آیند و جوایز را درو می کنند.

همانطور که بالاتر گفتیم این بازی دوشادوش 2 عنوان بزرگ دیگر در تاریخ 7 اکتبر منتشر می شود. پلتفرم ها هم فقط محدود به پی سی و کنسول های نسل هشتم نشده اند و بازی برای اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 هم منتشر می شود.

No Man's Sky

no-mans-sky

  • سازنده: Hello Games
  • ناشر: Hello Games

استودیو Hello Games با نمایشی که از بازی خود در کنفرانس سونی داشت همه را انگشت به دهان گذاشت. البته شاید زیبایی این بازی به تنهایی نتواند شما را در بهت فرو ببرد اما وقتی متوجه شوید یک تیم بسیار کوچک با مشکلات فراوان توانسته به چنین هدفی برسد، قطعا به نشانه احترام کلاه از سر خود بر می دارید.

بازی No Man's Sky یک اکشن صرف نخواهد بود ولی یک سندباکس فوق العاده بزرگ با نماهایی ستودنی است. همین تصویر بالا که می بینید و در کنفرانس سونی نمایش داده شد متعلق به بخش کوچکی از سیارات خوش رنگ و لعاب بازی است. قطعا پس از دیدن چند نمای متفاوت هوش از سرتان خواهد رفت. بازی ابتدا برای پلی استیشن 4 و سپس برای پی سی منتشر می شود. فعلا خبری از باقی پلتفرم ها نیست.

Tom Clancy's Rainbow Six: Siege

tom-clancys-rainbow-6-siege-pc_z3nc

  • سازنده: یوبیسافت مونترال
  • ناشر: یوبیسافت

طی 3 سال گذشته، یوبیسافت هر بار در آخر کنفرانس E3 خود یک بمب خبری داشته که مردم و علاقه مندان به حوزه بازی های ویدیویی را مدت ها مشغول خود کند. امسال این بازی نسخه جدید از سری بازی تاکتیکال شوتر Rainbow 6 بود که با پسوند Siege معرفی شد. همانطور که گفته شد این بازی یک شوتر تاکتیکال است که داستانش از باقی بازی های شوتر مانند Call of Duty و بتلفیلد و ... جدا است.

این عنوان سال آینده علاوه بر پی سی برای کنسول های اکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم منتشر خواهد شد. تاریخ عرضه دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده ولی با توجه به ید طولای یوبیسافت در تاخیر زدن بازی هایش، اصلا بعید نیست Siege را سال 2016 روی کنسول ها و کامپیوترهای مان ببینیم.

برای مشاهده لیست کامل و نامزدهای هر شاخه می توانید به این لینک مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • ali askari
    ali askari | ۶ تیر ۱۳۹۳

    آقا من تازه این بازیه واچ داگز رو تموم کردم
    یه بازی جدید بگین بهم دانلود کنم

  • مهرداد
    مهرداد | ۶ تیر ۱۳۹۳

    بازی فقط Call of Duty

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی