ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تخفیف تا ۹۹ درصدی در تعرفه مکالمات سیم‌ کارت‌ های ایرانسل در ماه رمضان

ایرانسل همواره از جمله شرکت هایی بوده که تلاش کرده با ارائه پیشنهادهای ویژه در مناسبت های مختلف، اصل مشتری مدارای را رعایت نماید. این بار به مناسبت ماه رمضان، زردپوشان ادعا کرده اند که ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۷ تیر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۶

ایرانسل همواره از جمله شرکت هایی بوده که تلاش کرده با ارائه پیشنهادهای ویژه در مناسبت های مختلف، اصل مشتری مدارای را رعایت نماید.

این بار به مناسبت ماه رمضان، زردپوشان ادعا کرده اند که می خواهند تا ۹۹ درصد تخفیف را در مکالمات کاربران اعمال نمایند، هرچند که رسیدن به این ۹۹ درصد هم شرایط خاصی را می طلبد. در ادامه می توانید بیانیه خبریی که توسط دفتر روابط عمومی ایرانسل در اختیار دیجیاتو قرار گرفته را مطالعه نمایید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تا پایان ماه مبارک رمضان، مشترکین این اپراتور در سراسر کشور می‌توانند با عضویت در خدمات جزیره هوشمند، تا ۹۹ درصد تخفیف در تعرفه مکالمات ایرانسلی خود، دریافت کنند.

براساس این گزارش، مشترکین برای استفاده از این تخفیف‌های هوشمند، لازم است با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱۳۵*، به صورت رایگان به عضویت این سرویس درآیند. محاسبه و اعمال تخفیف مکالمه در این سرویس بر اساس ترافیک شبکه و به صورت هوشمند و در لحظه انجام می‌شود و میزان تخفیف در ساعات غیراوج مصرف و در مناطق دارای ترافیک کمتر شبکه، بیشتر از سایر مناطق و زمان‌ها خواهد بود.

در ابتدای تماس، میزان تخفیف هوشمند، به صورت خودکار روی نمایشگر تلفن همراه مشترکین نشان داده می‌شود. ضمن آنکه مشترکین می‌توانند در هر لحظه با شماره‌گیری کددستوری #۰*۱۳۵*، از میزان تخفیف در ساعت فعلی و ساعت آینده مطلع شوند.
همچنین در صورتی که سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) در منوی تنظیمات گوشی مشترک فعال شود، تخفیف طی ساعات و در مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی نشان داده می‌شود.

مشترکینی که از طرح های تعرفه رنگی ایرانسل استفاده می کنند، پس از پایان مدت طرح تعرفه رنگی خود، می‌توانند عضو جزیره هوشمند ایرانسل شوند. ضمن آنکه در صورت عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل امکان استفاده از اعتبار هدیه و یا طرح‌های تخفیفی در تماس‌های ایرانسلی وجود ندارد. مشترکین می‌توانند از اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز برای ارسال پیامک، پیام چندرسانه‌ای و یا خدمات اینترنت همراه استفاده کنند.

مشترکین در هر لحظه می‌توانند برای لغو عضویت در جزیره هوشمند ایرانسل، کددستوری #9*135* را شماره‌گیری کنند. اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات جزیره هوشمند، از طریق وبسایت رسمی ایرانسل قابل مشاهده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • سعید
    سعید | ۷ تیر ۱۳۹۳

    من شخصا ایرانسل رو گذاشتم کنار چون شماره اکتیویشن وایبر رو فیلتر میکنه

  • vahidgraphic
    vahidgraphic | ۷ تیر ۱۳۹۳

    شما هم که دارین آگهی میخورونین به ملت . بزنین آگهی

    • مانی قاسمی
      مانی قاسمی | ۷ تیر ۱۳۹۳

      وحید جان، همانطوری که در ابتدای مطلب هم اشاره کردیم، این خبر توسط روابط عمومی ایرانسل تهیه شده و در اختیار ما قرار گرفته. ما نیز قصدمان اطلاع رسانی به کاربرانی است که از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنند. و در ضمن وقتی که پولی بابت انتشار مطلب نگرفته ایم، برای چه تگ تبلیغات بر روی آن قرار دهیم ؟ :‌ )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی