ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتوب قابلیت آپلود ویدیوهایی با نرخ فریم 60 را اضافه می کند

یوتوب امکان اشتراک ویدیوها با نرخ فریم 48 و 60 را به مرور زمان اضافه می کند. این عملکرد بیشتر برای نمایش تریلر بازی ها کاربرد دارد و معرفی این سرویس جدید هم با تریلر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۷ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۱۵

یوتوب امکان اشتراک ویدیوها با نرخ فریم 48 و 60 را به مرور زمان اضافه می کند. این عملکرد بیشتر برای نمایش تریلر بازی ها کاربرد دارد و معرفی این سرویس جدید هم با تریلر دو بازی تایتان فال و بتلفیلد: هاردلاین انجام شده است.

یوتوب در بلاگ رسمی اش اینگونه نوشت: "تصاویر بازی های ویدیویی شما با نرخ فریم بالای دیوانه وار آن، به زودی و زمانی که ما پشتیبانی از 48 و 60 فریم را در ماه های جاری به سرویس اضافه کنیم، همانگونه که آن ها را بازی می کنید فوق العاده به نظرتان می رسند."

برای مثال فعلا 3 ویدیو ارائه شده که یکی از آن ها مربوط به بازی تایتان فال است و دیگری مربوط به بازی بتلفیلد: هاردلاین و هر دو را می توانید در حالت 60 فریم ببینید. برای دریافت تصویر مورد نظر دقت داشته باشید که حالت HD را در پایین تصویر و در قسمت تنظیمات انتخاب کرده باشید. سومین تریلر با نرخ فریم 60 هم مربوط به "دبیرستان بازی های ویدیویی" است.

این حرکت و شروع آن با بازی های ویدیویی قطعا خبر خوشحال کننده ای برای گیمرها است و پیام ویژه ای هم به تولید کنندگان محتوا در این شبکه می رساند. به زودی شاهد این خواهیم بود که علاوه بر تریلرهای 60 فریم بر ثانیه بازی ها، دارندگان کانال های معروف مرتبط با ویدیوگیم هم راه جدیدی برای استریم فعالیت های خود پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • ESM
    ESM | ۸ تیر ۱۳۹۳

    ما اینجا در بعضی سایتا 4K رو میتونیم زنده تماشا کنیم
    با اینترنت های رایگان شهری میشه FHD رو زنده تماشا کرد
    امیدوارم وضع ایران هم بهتر بشه...هر چند واقعیت رو بخوام بگم احتمال وخیم تر شدن اوضاع ایران چندین برابر بیشتر از بهتر شدن اونه
    پسر خاله من توی ایران با سرعت 500 کیلوبایت بر ثانیه دانلود کرده بود عکسش رو داد بهم گفت واقعا مال شما از اینم بیشتره؟؟؟؟
    یه عکس از صفحه دانلود ها گرفتم
    دانلود ویندوز 8.1 رو با حجم تقریبی فک کنم 3.5 گیگ رو توی 22 دقیقه!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی