ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسپیکر بلوتوثی که با انرژی شمع کار می کند

Pelty نام یک دستگاه جدید است که در نقش یک پخش کننده موسیقی بلوتوث ظاهر می شود و البته انرژی مورد نیاز خود را از طریقی شمعی که داخلش روشن می شود، تامین می نماید. ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۸ تیر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۷

Pelty نام یک دستگاه جدید است که در نقش یک پخش کننده موسیقی بلوتوث ظاهر می شود و البته انرژی مورد نیاز خود را از طریقی شمعی که داخلش روشن می شود، تامین می نماید.

این دستگاه گرمای شمع را با استفاده از یک موتور ترمو-الکتریک به انرژی تبدیل می کند و بدون نیاز به باتری و یا کابل شارژ، موسیقی مورد نظر شما را پخش می نماید. Pelty بر خلاف اغلب پخش کننده های بلوتوث که بدنه ای پلاستیکی دارند، از موادی همچون سرامیک، چوب و شیشه تشکیل شده است.

Pelty تنها چند ثانیه پس از روشن شدن شمع درونش آماده به کار می شود و می توانید از طریق ارتباط بلوتوثی که با دستگاه های دیگر پیدا می کند، موسیقی آن ها را پخش نماید. قیمت پیش بینی شده برای عرضه این اسپیکر عجیب به بازار ۲۶۹ دلار است.

این محصول برای به تولید انبود رسیدن نیاز به ۱۰۰ هزار دلار بودجه دارد که تا کنون در سایت indiegogo توسط کاربران مقدار ۵ هزار دلار برایش جمع شده است. در ادامه می توانید ویدیو معرفی این اسپیکر شمع را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Pelty - Play your fire - ENG.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Amir_Hossein
    Amir_Hossein | ۶ خرداد ۱۳۹۴

    وسیله ای که با حرارت کار میکنه خیلی جالبه . میتونه تو جاهای پر رفت امد کار بردی باشه!

  • فرزاد
    فرزاد | ۸ تیر ۱۳۹۳

    چه کاریه آخه ؟!
    یه سیم دو رشته ای برق براش طراحی میکردن متری پونصد تومن ، یه دوشاخه معمولی هم 700 تومن ، میزدی به برق قال قضییه رو میکندی !!! این قرتی بازیا چیه ؟!!!

  • فرشاد
    فرشاد | ۸ تیر ۱۳۹۳

    آفتابه خرج لحیم!
    شاید به ظاهر این کار اقتصادی بیاد و مورد توجه دوست‌داران محیط‌زیست هم واقع بشه، ولی در عمل هزینه تولید و تهیه اون اصلاً به نفعش برای طبیعت نمی‌ارزه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی