ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

استیم بار دیگر رکوردها را جا به جا کرد: 8 میلیون کاربر آنلاین

طی 10 روزی که گذشت، استیم میزبان جشنی بزرگ با نام "تخفیف های تابستانه" بود که در آن بازی های پی سی با قیمت های وحشتناک پایینی به فروش می رسیدند و این جشنواره تاثیر ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۵۵

طی 10 روزی که گذشت، استیم میزبان جشنی بزرگ با نام "تخفیف های تابستانه" بود که در آن بازی های پی سی با قیمت های وحشتناک پایینی به فروش می رسیدند و این جشنواره تاثیر شگرفی روی تعداد مخاطبینی که به سمت این پلتفرم کشیده می شوند داشته است.

صفحه آمار استیم نشان می دهد که چند ساعت پیش، تعداد کاربران استیم که همزمان آنلاین بوده اند از 8 میلیون فراتر رفته و به بالاترین حد خود در طول سالیان گذشته رسیده است. دسامبر سال گذشته استیم با رد کردن 7 میلیون کاربر رکورد پیشین 6.6 میلیونی خود را جا به جا کرد و حالا در عرض 6 ماه این رکورد دوباره جا به جا شد.

steam_concurrent_users_grab_june_30

طبق معمول، Dota 2، با بیشترین میزان بازیکن در 24 ساعت گذشته در رتبه اول قرار دارد و با فاصله بسیار پس از آن، بازی هایی چون کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو، تیم فورترس 2 و Pay Day 2 قرار گرفته اند.

واضح است که استیم با سرعت بالایی رشد می کند و مردم از سراسر جهان به راحتی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. زمانی مطرح بود که پی سی گیمینگ تقریبا مرده و چیزی از آن باقی نمانده اما والو با استیم قاعده بازی را عوض کرده. از استیم می توانید با قیمت های بسیار پایینی بازی های اوریجینال پی سی را به صورت دیجیتالی خریداری کنید.

تا ساعت 21:30 امشب هم این جشنواره ادامه دارد و پس از آن، فروشگاه به حالت عادی باز خواهد گشت. استیم در هر سال و با فاصله 6 ماهه دو بار حراج بزرگ برگزار می کند و در طول سال نیز آخر هفته ها، بازی های زیادی با قیمت های پایین به فروش می رسند. در هفته ها و ماه های آینده در دیجیاتو بیشتر در مورد استیم خواهید خواند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • رامین
    رامین | ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

    هاها بزار night stalker ور دارم ببین روزگارتو تیره و سیاه میکنم

  • رضا
    رضا | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    با اینووکر اگه تو 3 sec اسپیل نریختی که کلاهت پس معرکست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی