ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی معرفی کرد: پلتفرم “اکسپریا در کسب و کار” برای مشتریان سازمانی

در خلال مراسم هفته پیش Google I/O، این شرکت با معرفی "[گوگل] درایو برای کسب و کار" نشان داد توجه خاصی به کاربران سازمانی کرده. بدین وسیله، کاربران سازمانی رفاه بیشتری در پیش برد اهداف شرکت خود ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۵

در خلال مراسم هفته پیش Google I/O، این شرکت با معرفی "[گوگل] درایو برای کسب و کار" نشان داد توجه خاصی به کاربران سازمانی کرده. بدین وسیله، کاربران سازمانی رفاه بیشتری در پیش برد اهداف شرکت خود با محصولات گوگل خواهند داشت. همچنین اندروید ال به صورت جداگانه اپلیکیشن های تجاری و شخصی را پشتیبانی می کند تا امنیت کسب و کار شما را به بالاترین حد خود برساند.

سونی هم اخیرا از پلتفرم "اکسپریا در کسب و کار" پرده برداشته که درست همانند KNOX در سامسونگ، این بار در برخی از تلفن های هوشمند و تبلت های سونی قابل نصب است و به کاربران تجاری سونی این امکان را می دهد تا در فضایی کاملا امن و محرمانه، فعالیت های سازمانی خود را به انجام برسانند. این پلتفرم از "مدیریت دستگاه تلفن همراه" (MDM) پشتیبانی می کند و با McAfee، سیسکو یا ژوپیتر سازگاری کامل دارد و همچنین، به شرکت ها این امکان را می دهد تا در فضایی امن، محصولات خود را اجرا و حتی از راه دور قادر به ریست و قفل کردن دستگاه یا مکان یابی آن باشند. قابلیت های دیگری شامل کلاینت ایمیل اکسپریا، تقویم، اپلیکیشن تماس، اعمال تنظیمات ایمیل و غیره یک مجموعه کاملا امن و پیشرفته را تشکیل داده. سونی با همکاری سرویس Box، به کاربران تجاری خود ۵۰ گیگابایت فضای مادام العمر در قبال فعال سازی "اکسپریا در کسب و کار" می دهد.

به زبان ساده پلتفرم "اکسپریا در کسب و کار" یک گزینه مناسب و جدید برای کاربران تجاری است که به دنبال یک محیط امن و سازنده جهت پیش برد  هستند. این پلتفرم در آخرین تلفن های هوشمند سونی در دسترس است که لیست کامل آنها را در "وب سایت سونی" می توانید ببینید.

سامسونگ پیش از این با معرفی KNOX و گوگل با معرفی درایو در کسب و کار و اندروید ال قدم در وادی "امنیت سازمان ها" گذاشتند و حالا سونی هم به این جمع اضافه شده. این پلتفرم نسبتا جامع در حال حاضر کمی مبهم است و سونی هم اطلاعات زیادی منتشر نکرده. با این حال با شناختی که از سونی داریم مطمئنا در طول زمان با یک پلتفرم سازمانی مناسب روبرو خواهیم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ali.n
    ali.n | ۹ تیر ۱۳۹۳

    آفرین سونی.
    اینجور امکانات خیلی لازمه و عالی

  • امین
    امین | ۹ تیر ۱۳۹۳

    منظورتون دراپ باکسه ؟

    • borna_talebi
      borna_talebi | ۹ تیر ۱۳۹۳

      نه باکس یه جورایی رقیب دراپ باکس هست و از موقع سونی اریکسون روی هر گوشی سونی اریکسون که نصب مسکردی 50 گیگ میداد. برای یه مدت قطع شده بود این قابلیت و لی انگار الان برگشته

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۹ تیر ۱۳۹۳

    دیدگاهم نمی یاد !!!

مطالب پیشنهادی