ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اتمام پشتیبانی از Quickoffice توسط گوگل

دو سال پیش گوگل QuickOffice را خرید تا به وسیله آن قدرت اپلیکیشن های نوشت افزاری خود را بهبود بخشد. بعد از چندی با استفاده از تجربیات کویک آفیس و ترکیب امکانات آن با گوگل ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

دو سال پیش گوگل QuickOffice را خرید تا به وسیله آن قدرت اپلیکیشن های نوشت افزاری خود را بهبود بخشد. بعد از چندی با استفاده از تجربیات کویک آفیس و ترکیب امکانات آن با گوگل درایو، اقدام به عرضه اپلیکیشن های جداگانه مجموعه آفیس خود با نام های داکز، شیتز و اخیرا هم اسلایدر کرد.

و حالا گوگل از توقف پشتیبانی کوئیک آفیس خبر می دهد و در هفته های آینده این اپلیکیشن از اپ استور و گوگل پلی حذف خواهد شد و کاربران مستقیما به اپلیکیشن های جدید گوگل هدایت می شوند.

با وجود ترکیب قدرت کویک آفیس و گوگل درایو، هیچ دلیلی بر زنده نگه داشتن این اپلیکیشن نبود و این اقدام گوگل هم کاملا قابل پیش بینی بود. اما با این حال گوگل اپلیکیشنی را تعطیل کرد که عمری بیشتر از تلفن های هوشمند دارد. کویک آفیس یکی از پلتفرم های قدیمی با عمری حدودا ۱۲ ساله بود که پیش از این در تلفن هایی مانند Sony Ericsson W950i وجود داشت و مطمئنا حذف نام آن برای طرفداران این اپلیکیشن خبری دردناک خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • reza_zarchi
    reza_zarchi | ۹ تیر ۱۳۹۳

    یادش بخیر این نرم افزارو روی N95 داشتمش که فقط قابلیت مشاهده اسنادو داشت.
    برای فعال کردن قابلیت ویرایشش و چند تا نرم افزار ساین نشده دیگه، گوشیمو هک کردم... کلی ذوق میکردم که کارایی که با آفیس کامپیوتر انجام میدادمو میتونستم با موبایل انجام بدم... حالا دیگه این چزا عادی شده...

  • چسب زخم
    چسب زخم | ۹ تیر ۱۳۹۳

    من ی e 71 داشتم این روش نصب بود ....
    هی کاش اون ای 71 برگرده و زمانم برگردوه..........

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی