ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی های رایگان این ماه کنسول های سونی و مایکروسافت اعلام شدند

دارندگان هر کدام از کنسول های نسل هفتمی و نسل هشتمی سونی و مایکروسافت که هستید، خودتان را آماده دانلود بازی های رایگان این ماه کنید که به شرح زیر هستند. دارندگان اکس باکس 360 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

دارندگان هر کدام از کنسول های نسل هفتمی و نسل هشتمی سونی و مایکروسافت که هستید، خودتان را آماده دانلود بازی های رایگان این ماه کنید که به شرح زیر هستند.

دارندگان اکس باکس 360 این ماه دو بازی رایگان دریافت می کنند. تا 15 جولای (دو هفته دیگر) Gotham City: Imposters برای این کنسول رایگان خواهد بود و پس از آن، آخرین بازی استودیو Behemoth یعنی BattleBlock Theater رایگان خواهد شد و تا آخر ماه قابل دانلود خواهد بود.

علاوه بر دو بازی فوق، عنوان Guacamelee: Super Turbo Championship Edition نیز به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. گواکامیلی در حالت عادی 12 یورو قیمت دارد و دو عنوان بالا هم زیر 10 دلار قیمت ندارند.

guacamelee_xbox-1024x576

اما اکس باکس وان دارها، این ماه علاوه بر Max: The Curse of Brotherhood که برای دومین ماه متوالی رایگان خواهد بود، همان نسخه ویژه بازی گواکامیلی را هم دریافت می کنند که جایگزین Halo: Spartan Assault می شود. در ادامه ماه شاید یک عنوان دیگر برای این کنسول رایگان شود.

اما در سوی دیگر ماجرا سونی با 3 کنسولش قرار دارد. دارندگان پلی استیشن 3 این ماه دو بازی Dead Space 3 و Vessel را دریافت می کنند، اولی در سبک اکشن ترسناک و دومی یک بازی مستقل بر پایه مسائل فیزیکی.

دارندگان پلی استیشن ویتا هم با توجه به موقعیت منطقه ای اکانت پلی استیشن نتوورک آنها، 2 بازی رایگان دریافت خواهد کرد. اگر اکانت شما در آمریکای شمالی به ثبت رسیده باشد Muramasa Rebirth و اگر در اروپا ثبت شده باشد LEGO Batman 2: DC Super Heroes را دریافت خواهید کرد. البته در هر دو صورت شما بازی Doki Doki Universe را دریافت می کنید.

2119039-169_lego_batman_2_dc_super_heroes_gameplay_x360_062212_m3

دست آخر اگر پلی استیشن 4 به همراه اشتراک پلاس دارید، دو بازی Strider و Towerfall: Ascension کاملا رایگان در دسترس شما قرار خواهند گرفت.

توجه داشته باشید که سونی و مایکروسافت هر ماه تعداد قابل توجهی بازی برای دارندگان حساب های مخصوص در نظر می گیرند. اشتراک طلایی اکس باکس لایو سالانه 60 دلار و اشتراک پلاس پلی استیشن نتوورک سالانه 50 دلار هزینه خواهد داشت.

برای مثال اگر مایکروسافت هر ماه 2 بازی رایگان برای اکس باکس وان منتشر کند، شما با 60 دلار می توانید در عرض یک سال، 12 بازی اوریجینال در اکانت خود داشته باشید. پس با استفاده از ترفندهای مختلف به راحتی می توان بازی اوریجینال با کمترین قیمت ممکن تهیه کرد؛ استفاده از این اکانت ها تنها یکی از راه های موثر در دستیابی به بازی های اوریجینال با قیمت های اندک به شمار می رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • مهمان
    مهمان | ۱۵ تیر ۱۳۹۳

    اینا همینجوری رایگان هستن یا باید اکانت گلد داشته باشیم؟

  • حسین
    حسین | ۱۱ تیر ۱۳۹۳

    آقا محسن این بازیGuacamelee: Super Turbo Championship Edition رو نفهمیدم قضیش چی شد؟ مگه هر نیمه ماه 1 بازی در دسترس نیست؟ پس این چیه؟

  • ِِDanSvrOne
    ِِDanSvrOne | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    بازی Halo: Spartan Assault ارزش دانلود نداره.من که الکی حجمم رو هدر دادم.
    بازی child of light رو پیشنهاد میکنم دانلود کنید قیمتش 15$
    ______________________________

    http://store.xbox.com/en-GB/Xbox-One/Games/Child-of-Light/77d0d59a-34b7-4482-a1c7-c0abbed17de2

  • Ehsan
    Ehsan | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    درود
    جناب وفانژاد اگر اکانت پلاس داشته باشیم و بازی رو دانلود کنیم بعد از اتمام دوره پلاس(در صورت عدم تمدید) باز هم میشه بازی رو رایگان انجام داد؟ یا فقط در صورت داشتن اکانت پلاس قابل استفادست؟

    • محسن وفانژاد
      محسن وفانژاد | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

      خیر، حتما باید اکانت پلاس رو داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر این لینک رو مطالعه کنید:

      http://community.us.playstation.com/t5/Forum-Frequently-Asked-Questions/PlayStation-Plus-FAQ/td-p/37512373

      که به در یکی از پرسش هاش به سوال شما هم پاسخ داده:

      Q: How many times can I download / re-download a game in the Instant Game Collection?
      A: You can download a game as many times as you like, even if it’s been deleted from your PS3 HDD, as long as you’re a Plus member.

      اون PS3 رو میتونید به دو کنسول دیگه هم تعمیم بدید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی