ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

آیا این تصاویر لو رفته متعلق به سونی اکسپریا زد۳ و زد۳ کامپکت است؟

بر خلاف دیگر سازندگان که هر سال تنها یک پرچمدار را به بازار عرضه می کنند، سونی با اختلاف هر ۶ ماه یک بار بهترین محصولش را در اختیار کاربران قرار می دهد. به تازگی ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۴

بر خلاف دیگر سازندگان که هر سال تنها یک پرچمدار را به بازار عرضه می کنند، سونی با اختلاف هر ۶ ماه یک بار بهترین محصولش را در اختیار کاربران قرار می دهد.

به تازگی تصاویری در اینترنت منتشر شده که ادعا می شود متعلق به اکسپریا زد ۳ و اکسپریا زد ۳ کامپکت است. با در نظر گرفتن زمان بندی عرضه پرچمداران سونی، می توان گفت که این تصاویر حداقل از لحاظ زمانی با برنامه های سونی دارای همخوانی هستند.

آن چیزی که در تصویر مشخص است خبر می دهد که سونی همچنان بر استفاده از طراحی OmniBalance پا فشاری می کند و پرچمدار جدیدش نیز از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به Xperia T دارد.

طبق شنیده ها سونی در این مدل به جای استفاده از Snapdragon 805 از پردازنده مدل ۸۰۱ کؤالکام بهره خواهد برد و چهار هسته آن را بر روی فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز تنظیم خواهد کرد.

منابع خبری از داخل سونی گزارش می دهند که پرچمدار سال ۲۰۱۵ قرار است سرانجام دارای زبان طراحی جدید باشد و در داخل خود نیز از Snapdragon 810 با معماری ۶۴ بیت بهره گیرد.

آیا شما با سیاست سونی در رابطه با عرضه پرچمدار جدید در بازه های ۶ ماهه موافق هستید؟ آیا فکر نمی کنید زمان استفاده از طرحی جدید برای محصولات این شرکت ژاپنی فرا رسیده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • .:THIEF:.
    .:THIEF:. | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    احتمالا این طرح پیشنهادی هواوی به سونیه خخخخخخخخخ

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی