ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بازگشت لپ تاپ های وایو این بار بدون نام سونی

سونی چند ماه پیش در یک اقدام ناگهانی برند لپ تاپ های تجاری خود، موسوم به VAIO را به شرکای ژاپنی خود فروخت. دلیل این کار تمرکز بیشتر به صنعت موبایل و تبلت اعلام شد و حالا، مانند یک ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۰

سونی چند ماه پیش در یک اقدام ناگهانی برند لپ تاپ های تجاری خود، موسوم به VAIO را به شرکای ژاپنی خود فروخت. دلیل این کار تمرکز بیشتر به صنعت موبایل و تبلت اعلام شد و حالا، مانند یک ققنوس، لپ تاپ های وایو مجددا با همان ظاهر آشنا متولد شده اند. ولی این بار بدون همراه داشتن نام سونی.

برند وایو در اولین قدم، آخرین لپ تاپ های سونی با نام های وایو فیت (۱۵ اینچی) و وایو پرو (در دو مدل ۱۱ و ۱۳ اینچی) را در ژاپن عرضه خواهد کرد. پیش از این دو مدل از سونی با همین نام ها معرفی شده بودند که هر دو از لپ تاپ های قدرتمندی به حساب می آیند. اما با فروش برند وایو عرضه آنها به شرکت بعدی واگذار شد.

vaiovaio

به گفته مدیر عامل جدید وایو، آقای تاکایوکی سکیتوری، این شرکت فقط به کار تولید رایانه های شخصی می پردازد و متعهد شد که DNA وایو را حفظ کرده و درست همانند قبل، لپ تاپ هایی با همان کیفیت و قدرت عرضه خواهند کرد.

پیغامی در وب سایت وایو به زبان ژاپنی قرار گرفته که از ادامه کار نام تجاری "وایو" خبر می دهد. ولی این بار کوچکتر از زمانی که در امپراطوری سونی بود و بیشتر از ۲۴۰ کارمند نخواهد داشت. همچنین سونی ۵ درصد از سهام این شرکت را در اختیار خود دارد. در سطر آخر این متن نوشته شده که در حال حاضر این شرکت برنامه ای برای گسترش عملیات به خارج از ژاپن ندارد.

با توجه به جمله آخر (و ژاپنی بودن سایت وایو) هنوز مشخص نیست لپ تاپ های وایو به دیگر نقاط دنیا ارسال می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • MoRTEZA
    MoRTEZA | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    کاش وایو به کشورهای دیگه هم صادر کنه
    وگرنه میرم از خود ژاپن لپتاپ وایو فیت میگیرم ;)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی