ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اس ۵ مینی
موبایل

سامسونگ گلکسی اس۵ مینی را رسما معرفی کرد

ارائه نسخه ارزان و کوچک شده پرچمداران، در چند سال اخیر تبدیل به یک عادت برای سازندگان شده است. روی همین حساب تقریبا همه کارشناسان مطمئن بودند که سامسونگ نیز گلکسی اس ۵ مینی را ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۵۶

ارائه نسخه ارزان و کوچک شده پرچمداران، در چند سال اخیر تبدیل به یک عادت برای سازندگان شده است. روی همین حساب تقریبا همه کارشناسان مطمئن بودند که سامسونگ نیز گلکسی اس ۵ مینی را معرفی خواهد کرد. اکنون انتظارات به پایان رسید و این شرکت کره ای به صورت رسمی نسخه مینی پرچمدار خود را معرفی کرد.

نسخه مینی پرچمداران قبلی سامسونگ، تنها شباهتی ظاهری با برادر بزرگشان داشتند و از لحاظ سخت افزاری به هیچ وجه در سطح قابل قبولی نبودند. گلکسی اس ۵ مینی اما از این قاعده مستثنی است و حتی امکاناتی مثل سنسور اثر انگشت و سنسور تشخیص ضربان قلب را نیز با خود به همراه دارد.

SM-G800H_GS5-mini_White_10-w600

نمایشگر این دستگاه ۴.۵ اینچی است و با استفاده از تکنولوژی Super AMOLED کیفیت 720p را در برابر چشمان کاربر قرار می دهد. اگر بخواهیم این نمایشگر را با گلکسی اس ۴ مینی مقایسه کنیم، باید بگوییم که نسل جدید هم از لحاظ کیفیت بهبود یافته و هم از لحاظ ابعاد اندکی بزرگتر شده است.

ظاهر دستگاه طبیعتا مانند گلکسی اس ۵ است و حتی قابلیت مقاومت در برابر آب را نیز با خود به همراه دارد. این محصول با برخورداری از استاندارد IP67 می تواند به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۱ متری آب دوام بیاورد.

در داخل دستگاه سامسونگ از پردازنده ای ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز استفاده کرده است. نوع این پردازنده در بیانیه سامسونگ مشخص نشده اما پیش بینی می شود که چیپ جدید Exynos 3470 وظیفه راه اندازی گلکسی اس ۵ مینی را بر عهده داشته باشد. همچنین نسخه LTE این دستگاه ممکن است با Snapdragon 400 به بازار عرضه شود.

SM-G800H_GS5-mini_White_13-w600

علاوه بر این موارد، ۱.۵ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲.۱۰۰ میلی آمپر ساعتی، دیگر مشخصات سخت افزاری این محصول را تشکیل می دهند.

گلکسی اس ۵ در پشت خود دارای دوربینی ۸ مگاپیکسلی است و همچنین به کاربر اجازه می دهد با استفاده از دوربین جلو، تصاویری با کیفیت ۲.۱ مگاپیکسل را به ثبت رساند. این دستگاه از ابعاد ۱۳۱.۱ × ۶۴.۸ × ۹.۱ میلیمتر برخوردار است و بر روی باسکول وزن ۱۲۰ گرم را از خود به نمایش در می آورد.

در بخش نرم افزار نیز گلکسی اس ۵ مینی با اندروید ۴.۴ عرضه می شود و مثل همیشه از رابط کاربری تاچ ویز بهره می برد. بسیاری از امکانات نرم افزاری گلکسی اس ۵ به برادر کوچکتر هم منتقل شده اند تا از این طریق کاربران این دستگاه کوچک کمبودی را احساس نکنند.

گلکسی اس ۵ مینی در رنگ های مشکی، سفید، آبی و طلایی عرضه می شود و به احتمال زیاد با قیمتی بالغ بر ۵۰۰ دلار در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گالری تصاویر این محصول را در ادامه مطلب می توانید مشاهده کنید.

SM-G800H_GS5-mini_Blue_1-w600

SM-G800H_GS5-mini_Blue_2-w600 SM-G800H_GS5-mini_Blue_3-w600

SM-G800H_GS5-mini_Blue_6-w600 SM-G800H_GS5-mini_Blue_9-w600 SM-G800H_GS5-mini_Blue_14-w600 SM-G800H_GS5-mini_Gold_2-w600 SM-G800H_GS5-mini_Gold_Duos_2-w600 SM-G800H_GS5-mini_White_11-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • H.Hosseini
    H.Hosseini | ۱۰ تیر ۱۳۹۳

    خیلی گرونه .وقتی ادم میتونه بره one mini 2.
    یا oneبگیره خیلی بصرفست ،سامسونگم با این قیمت گذاشتنشا!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی