ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: VVVVVV برای پلتفرم های موبایل منتشر شد

6 بار که پشت سر هم بگویید "وی" اسم این بازی را درست تلفظ کرده اید. یک بازی قدیمی که پس از 3 سال و اندی تازه راهش را به سوی پلتفرم های همراه گوگل ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۹

6 بار که پشت سر هم بگویید "وی" اسم این بازی را درست تلفظ کرده اید. یک بازی قدیمی که پس از 3 سال و اندی تازه راهش را به سوی پلتفرم های همراه گوگل و اپل باز کرده. VVVVVV یک ماجراجویی جذاب در عمق کهکشان و در یک ایستگاه فضایی است.

داستان بازی پس از رخ دادن فاجعه ای در کهکشان شروع می شود؛ شما مانده اید و چندین خدمه گمشده در سراسر ایستگاه فضایی. مانند اغلب بازی های موبایل، داستان بهانه ای است برای اینکه گیم پلی بازی معرفی شود و این داستان ساده به شما می گوید که هدف شما در بازی چیست: پیدا کردن تمامی خدمه سفینه فضایی و بازگردان آن ها به مکانی امن.

screen568x568 (2)

خیلی به ظاهر و گرافیک بازی توجه نکنید که هیچ چیز جذابی ندارد. حقیقتا شاید سخت افزارهای مخصوص بازی متعلق به 10 سال پیش هم به راحتی بتوانند این بازی را اجرا کنند (اگر رنگ بندی ها مشکل ایجاد نکند) پس در کل هیچ چیز خاصی در مورد گرافیک بازی وجود ندارد که بخواهد نظر شما را به خود جلب کند پس یک راست می رویم سراغ مهم ترین فاکتورهای بازی.

موسیقی و گیم پلی سریع بازی، همانند بازی پیشین تری کاوانا، سازنده بازی، مهم ترین فاکتورهای موفقیت در این بازی هستند. مکانیک گیم پلی بازی بسیار ساده و در عین حال درگیرکننده است. با سمت چپ گجت خود حرکات کاراکتر را کنترل می کنید و با لمس سمت چپ، جاذبه را برعکس می کنید؛ به همین سادگی.

screen568x568 (4)

تا انتهای بازی جز شاخه های تیز (که اشاره به اسم بازی هم دارند) و گاها اشیای مضر، هیچ چیز دیگری شما را آزار نمی دهند و تنها سلاح شما در برابر این مشکلات هم چیزی جز تعویض جاذبه و سرعت عمل بالا نیستند. اگر بتوانید تعادل خوبی بین سرعت عمل انگشت های تان جهت کنترل کاراکتر و تعویض سریع جاذبه داشته باشید، شما برنده این بازی هستید.

در مورد موسیقی های این بازی هم که گفتیم، مطمئن باشید بهترین مشوق شما برای ادامه این بازی همین موسیقی های بازی هستند که توسط یک موزیسین مستقل به نان مستعار SoulEye ساخته شده اند. ساند ترک های بازی مجموعا 30 دقیقه هستند که برای جزئیات بیشتر می توانید این صفحه را مطالعه کنید.

این بازی در متاکرتیک میانگین امتیازات 81 را کسب کرده، البته از بازی های مستقل پی سی که بعدها برای پلتفرم های موبایل منتشر می شوند توقع نمرات بالا در متاکرتیک نداشته باشید و بیشتر به نمره های مردم در گوگل پلی و اپ استور توجه داشته باشید.

screen568x568 (3)

این بازی قطعا تجربه ای دوست داشتنی خواهد بود اما از همین سازندگان می توانید بازی سوپر هکساگون (Super Hexagon) را هم بازی کنید که در عین شباهت های بصری، از لحاظ محتوای گیم پلی هیچ شباهتی به یکدیگر ندارند.

VVVVVV

VVVVVV

سازنده: Terry Cavanagh قیمت: 3 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوز، لینوکس، اندروید، iOS حجم: ۴۲/۴۸/۵۹.۵ مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • AhmadRzz
    AhmadRzz | ۱۱ تیر ۱۳۹۳

    چه خبره آخه!!!!3 دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شیپیش ته جیب ما بالانس میزنه
    گرچه تانگبو اینا هستن کمک میکنن

  • peyman
    peyman | ۱۱ تیر ۱۳۹۳

    سلام دوستاي گلم يه سوال دارم آيا ميشه براي ios برنامه اي نوشت وبدون وارد كردنش به اپ استور با آيتونز يا عر برنامه ي ديگه اي رو گوشي نصب و اجراء كرد؟؟؟تروخدا جواب بدين...

    • Thinkdifferent
      Thinkdifferent | ۱۱ تیر ۱۳۹۳

      تا اونجایی که من میدونم یه اکانت خاصی هست که سالی ۹۹دلار خرجشه باید اونو داشته باشید تا خودتون بتونید تو گوشی ازش استفاده کنید.البته مهم ترین بخش برنامه نوشتن واسه ios داشتن مک هست.

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱۱ تیر ۱۳۹۳

    ای بابا باز وینفون نیست دیگه دارم خسته،میشم بخدا

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی