ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت نسخه ویژه آفیس را برای تبلت های اندرویدی عرضه می کند

مایکروسافت حدود یک سال پیش نسخه ای ابتدایی از مجموعه نرم افزاری آفیس خود را برای اندروید عرضه کرد، اما اکنون منابع خبری گزارش می دهند که این شرکت قصد دارد تا نسخه کامل تری ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۲ تیر ۱۳۹۳ | ۰۱:۱۱

مایکروسافت حدود یک سال پیش نسخه ای ابتدایی از مجموعه نرم افزاری آفیس خود را برای اندروید عرضه کرد، اما اکنون منابع خبری گزارش می دهند که این شرکت قصد دارد تا نسخه کامل تری را ویژه تبلت های اندرویدی معرفی نماید.

انتظار می رود نسخه جدید آفیس برای اندروید، در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه گردد. این نسخه بعد از آفیس برای آیپد، جدی ترین تلاش مایکروسافت برای نفوذ به دنیای تبلت ها به شمار می رود.

به گزارش وبسایت ورج، مایکروسافت در حال حاضر مشغول آزمایش نسخه بتای این مجموعه اپلیکیشن است و به همین منظور از شرکت های خاصی درخواست کرده تا در فرآیند رفع ایراد آفیس اندروید کمک خود را ارائه کنند.

پیش بینی می شود آفیس برای تبلت های اندرویدی با ظاهری مناسب برای صفحات لمسی عرضه شود و شباهت های بسیاری را با آفیس آیپد دارا باشد. جالب اینکه مایکروسافت این مجموعه اپلیکیشن را قبل از نسخه بهینه شده ویندوز برای صفحات لمسی ارائه می کند؛ آن نسخه به احتمال زیاد در اوایل سال ۲۰۱۵ در اختیار کاربران ویندوزی قرار می گیرد.

عرضه آفیس برای تبلت های اندرویدی کاملا با حرف های پیشین مدیر عامل این شرکت همخوانی دارد. ساتیا نادلا پیش از این اعلام کرده بود که هدف شرکتش ارائه تجربه ای لذت بخش برای کاربران است، فارغ از اینکه آن ها چه پلتفرمی را برای کار انتخاب کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • Link
    Link | ۱۰ آبان ۱۳۹۹

    Link

    [...]although internet sites we backlink to beneath are considerably not related to ours, we really feel they're truly really worth a go by means of, so possess a look[...]

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی