ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

اچ تی سی بالاخره به سوددهی رسید

خبر واضح است؛ تایوانی ها مجددا به دوران خوش سوددهی بازگشتند. اچ تی سی روز سه شنبه با انتشار حساب های مالی غیر رسمی خود، مقدار سود سه ماهه اخیر خود را ۲.۲۶ میلیارد دلار تایوانی (مقداری کمتر از ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۲ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

خبر واضح است؛ تایوانی ها مجددا به دوران خوش سوددهی بازگشتند. اچ تی سی روز سه شنبه با انتشار حساب های مالی غیر رسمی خود، مقدار سود سه ماهه اخیر خود را ۲.۲۶ میلیارد دلار تایوانی (مقداری کمتر از ۷۶ میلیون دلار امریکا) اعلام کرد و جالب اینکه از رقم ۲.۱۷ میلیارد دلار تایوانی پیش بینی شده پیشین هم عبور کرده.

اچ تی سی دلیل این پیشرفت را فروش مناسب پرچمدار خود، یعنی HTC One ذکر کرده. پیشتر این شرکت برای عملکرد ضعیفش در بازاریابی پیچیده و دشوار در رقابت با اپل و سامسونگ مورد انتقاد قرار گرفته بود.

این شرکت تایوانی در ماه های اخیر با به روز رسانی خط تولید تلفن های هوشمند خود با گل سر سبد خود -اچ تی سی وان ام۸- و دیگر محصولات جدیدش یعنی اچ تی سی وان ئی۸ و وان مینی۲ حرکت رو به رشدی را آغاز کرده.

البته مهم ترین دلیل بهبود فروش، جذب مدیر ارشد بازاریابی سابق سامسونگ عنوان شده که با تلاش های او این شرکت به سوددهی بهتر دست یافته است.

سوالی که مطرح است آیا اچ تی سی قادر به حفظ و بهبود سوددهی خواهد بود و یا دوباره به دوران تاریک خود باز می گردد؟ حدس شما چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • MeysaM
    MeysaM | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    سالینه ساله که HTC دارم از همون زمانی که touch diamond بود تا به امروز که M8 هست. همه برندهای دیگه غیر از آیفون هم امتحان کردم. واقعاً حق HTC خیلی بیشتر از این حرفاست. امیدوارم خلاقیتی که در طراحی و نرم افزار نویسی دارند رو بتونند تو بازاریابی هم به کار بگیرند تا به جایگاهی که لیاقتشو دارند برسند.
    در ضمن این شرکت مال بابام نیست. فقط حقیقت رو بازگو کردم .... :)

  • reza_tdadia
    reza_tdadia | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    بله

  • سید محمد خانزاده
    سید محمد خانزاده | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    عالی بود خبر منم بزودی m8 میخرم ۱۸۰۰ دارم هروقت قیمتش رسید این حد میگیرمش
    حامد جان خسته نباشید بابت پوشش عالی /هرچند دلتنگ نیما هستیم ولی واقعا دیجیاتو کاربراشو تنها نذاشت
    زنده باشید همیشه نه برای خودتون بلکه برای ما :))

  • Hidden
    Hidden | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    البته قیمت گرونتر محصولات htc رو هم نباید از بکیاد برد.
    یک دلیل دیگه اینکه htc فقط امسال یه گوشی قوی رو ارایه داده و در سال های قبل گوشی های پرچمدار این شرکت یک سری مشکلاتی داشت که مشتری رو از خرید منصرف میکرد مثل باتری ضعیفتر و نداشتن اسلات مموری کارت و غیره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی