ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی اف سامسونگ موبایل galaxy f
موبایل

لو رفتن اولین تصویر واقعی از پرچمدار بعدی سامسونگ؛ Galaxy F با پوشش آهنین از راه می رسد

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، قطعا در جریان پرچمدار بعدی سامسونگ هستید. این محصول که در حال حاضر Galaxy F نامیده می شود، قرار است در نقش نسخه مرغوب گلکسی اس ۵ ظاهر ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۵۳

اگر اخبار تکنولوژی را دنبال کرده باشید، قطعا در جریان پرچمدار بعدی سامسونگ هستید. این محصول که در حال حاضر Galaxy F نامیده می شود، قرار است در نقش نسخه مرغوب گلکسی اس ۵ ظاهر شود و به نوعی جواب سامسونگ باشد به آیفون نسل بعدی اپل.

تا کنون چند تصویر از این دستگاه در اینترنت منتشر شده، اما امروز برای اولین بار عکسی از داخل سامسونگ به بیرون درز پیدا کرده که در آن بدنه آهنین گلکسی اف به وضوح قابل مشاهده است.

همانطور که در تصویر بالا نیز می توانید مشاهده کنید، گلکسی اف دارای حاشیه های بسیار اندکی در اطراف نمایشگر است و از قابی آهنین که به دقت صیقل خورده، در اطراف خود بهره می برد.

در مورد سخت این محصول نیز پیش بینی می شود که سامسونگ از نمایشگر QHD و پردازنده Snapdragon 805 استفاده نماید.

ccgf-w600

شما در مورد تصویر بالا چه نظری دارید؟ آیا سامسونگ سرانجام با پلاستیک خداحافظی می کند؟ اگر چنین باشد، یکی از ضعف های اصلی این شرکت کره ای بر طرف می گردد و چالشی اساسی را برای دیگر رقبا در بازار ایجاد می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (55 مورد)
  • seyed_ali_hossein_izadi
    seyed_ali_hossein_izadi | ۱۴ تیر ۱۳۹۳

    m0hammad_01 عزیز محبت کن و بخون.
    شما که به قول خودتون تو کار توسعه نرم افزار هستید خب خوب نیست تفاوت فلز تراش خورده و فلز براق استیل مانند رو متوجه نشید، هیچ وقت فلز brush خورده reflect صاف نداره.
    خواهشا خوب به نوع انعکاس نور و انعکاس تصویر محیط روی فلز نگاه کنید.
    با تشر از شما

  • ابوالفضل
    ابوالفضل | ۱۴ تیر ۱۳۹۳

    من به جرات ميگم اپلي هستم واي بعضي طرفداراي اپل واقعا بي منطق هستن. همه شركتا كپي ميكنن هم سامسونگ هم اپل هم مايكروسافت وهمه شركتا چون بدون دستاورد هاي بقيه نميتونن يه محصول خوب و عالي بدن بيرون انتقاد ها به سامسونگ به خاطر زبان طراحيش بود البته اين زبان زيباست ولي تكرارش ديگه چندش اور ميشه خود من وقتي اس٣ اومد شيفته طراحيش بودم. ميرسيم سر بحث پلاستيك. چه عيبي داره يه شركت گوشي پلاستيكي بزنه شما جي٣ الجي و اچ تي سي e8 رو ببينيد پلاستيكيه ولي واقعا زيباست ايفون ٥ سي هم يادم رفت. پس مشكل اصلي سامسونگ زبان طراحيشه و كيفيت پايين تر پلاستيكش مقابل پلاستيكي هاي ديگه ( نميگم مقابل ايفون) وسلام

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۳ تیر ۱۳۹۳

    اسپیکرا کجای این طراحی قرار دارن؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی