ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

استخدام مدیر یک شرکت سوئیسی برای کار روی iWatch

پیش از این در دیجیاتو بارها در مورد ساعت جدید اپل خوانده‌اید. اما هر چه به زمان احتمالی عرضه آن نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جدیدتری در مورد آن منتشر می‌شود. در آخرین خبرهای مرتبط، شبکه خبری ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۳ تیر ۱۳۹۳ | ۲۱:۴۱

پیش از این در دیجیاتو بارها در مورد ساعت جدید اپل خوانده‌اید. اما هر چه به زمان احتمالی عرضه آن نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جدیدتری در مورد آن منتشر می‌شود.

در آخرین خبرهای مرتبط، شبکه خبری CBNC گزارش داده که اپل اقدام به استخدام یک مدیر اجرایی جدید از ساعت‌ساز بزرگ سوئیسی TAG Heuer کرده که به روند کار آیواچ سرعت دهد.

ژان کلود بیوِِر، رئیس LVMH در گفتگو با CNBC کرده که در اوایل هفته جاری یکی از مدیرهای فروش TAG Heure پیشنهاد اپل را برای کار در آن شرکت قبول کرده است. اما او نامی از کارمند مزبور نبرده است.

به نظر می رسد اپل علاقه خاصی به چسباندن نام ساعت‌سازهای سوئیسی به ساعت هوشمندش دارد و این استخدام می‌تواند تا حدودی از علائم همین علاقه باشد. هرچند که ظاهراً شرکت‌های سوئیسی در این حوزه هم علاقه خاصی به همکاری یا شراکت با اپل ندارند.

شاید همکاری شرکت‌های سوئیسی که کارشان ساخت ساعت‌های لوکس است با یک کمپانی مثل اپل که در حوزه تکنولوژی فعالیت دارد به ارزش و اعتبار آنها صدمه بزند. در همین راستا بیوِِر می‌گوید: شرکت‌های سوئیسی به ساخت ابزاری مانند آیفون علاقه‌ای ندارند. چیزی که در کالیفرنیا طراحی و در چین سرهم می‌شود فقط ارزش و اعتبار شرکت‌های سوئیسی را کم می‌کند.

اپل در ماه‌های اخیر متخصصانی در حوزه‌های پزشکی و سلامت را هم برای کار روی گجت پوشیدنی‌اش استخدام کرده است.

همانطور که پیش از این نیز گفته شده، اپل احتمالا در اکتبر امسال (مهرماه) iWatch را به همراه نسخه جدید آیپد‌هایش عرضه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۱۴ تیر ۱۳۹۳

    بعد از جابز ، نزدیکای معرفی دیوایس جدید کلی عکس درز میکنه و یه سری سوپرایزها لو میره ! توی آیفون 5s هم اوجش بود ...
    حالا واسه این ساعت هیچکس حتی نمیتونه ادعا کنه که گوشه های تیز داره ، گرده ! اصلا چه شکلیه .. یعنی همون قرنطینه معروف جابز ..
    چرا تیم کوک واسه دیوایسهای دیگه اینقدر احتیاط به خرج نمیده ؟
    یعنی برای لو دادن اونهای دیگه ، عمدی در کاره ؟

  • milad noroozi
    milad noroozi | ۱۴ تیر ۱۳۹۳

    اپل با داشتن سیستم عامل ios ایواچ رو از ساعت مچی به گوشی مچی تبدیل می کند.اما برای این که میخواهد ایواچ رو به عنوان ساعت مچی عرضه کند این مدیر سوئیسی را استخدام کرده است تا بتواند هدف خود را حفظ کنند

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی