ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی برای تامین تقاضای Playstation Vita با مشکل مواجه شده است

در اوایل هفته گذشته، ناگهان پلی استیشن ویتا به طرز مرموزی نایاب شد و از فروشگاه هایی همچون آمازون و والمارت غیب گشت. این اتفاق شبهات بسیاری را ایجاد نمود و ذهن کاربران را به سمت ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۱:۳۶

در اوایل هفته گذشته، ناگهان پلی استیشن ویتا به طرز مرموزی نایاب شد و از فروشگاه هایی همچون آمازون و والمارت غیب گشت. این اتفاق شبهات بسیاری را ایجاد نمود و ذهن کاربران را به سمت ایرادات فنی دستگاه معطوف کرد. اما در واقع هیچ مشکلی وجود ندارد و نایاب شدن پلی استیشن ویتا تنها به خاطر تقاضای بالا بوده است.

به گفته یکی از مدیران سونی، تقاضا برای PS Vita در بازار های جهانی و به خصوص در کشور ژاپن بسیار زیاد است. سونی همچنین توانست پس از ارائه نسخه باریک تر و سبک تر Vita در آمریکا، دل گیمر های بسیاری را به دست آورد و سهم بازار خود را گسترش دهد. اکنون میزان تقاضا از عرضه بیشتر شده است و سونی نیازمند آن است تا تعداد بیشتری از این محصول را تولید کرده و روانه بازار کند.

با وجود اینکه تقاضای بالا برای PS Vita باعث نایاب شدن آن شده است، اما تا زمان ارائه آمار رسمی فروش از سمت سونی، نمی توان از موفقیت این دستگاه صحبت کرد. کمبود پلی استیشن ویتا در بازار ممکن است به علت تولید کم آن از سمت سونی باشد و لزوما خبر از فروش بالای محصول نمی دهد.

پلی استیشن ویتا اکنون در مقایسه با دوران PS3 نقش بسیار پر رنگ تری را در اکوسیستم PS4 ایفا می کند و به همین علت توانسته با استقبال مطلوبی از سمت کاربران مواجه گردد. بر همین اساس هرچه فروش PS4 بیشتر شود، باید انتظار داشته باشیم تا تقاضا برای PS Vita نیز بالا رود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Mohammad hasan
    Mohammad hasan | ۱۵ تیر ۱۳۹۳

    سلام. من قبلا داشتم . خیلی بازی های کمی داره . فروشش فقط به خاطر قابلیت ریموت پلی ps4

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی