ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

دانلود کنید: Let it Goat؛ پرنده ای در ردای یک بز

اگر انیمیشن تحسین شده Frozen را دیده باشید قطعا با قطعه موسیقی "Let it Go" آشنا هستید که برنده اسکار بهترین موسیقی سال 2013 هم شد اما ما می خواهیم در مورد Let it Goat صحبت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۴۶

اگر انیمیشن تحسین شده Frozen را دیده باشید قطعا با قطعه موسیقی "Let it Go" آشنا هستید که برنده اسکار بهترین موسیقی سال 2013 هم شد اما ما می خواهیم در مورد Let it Goat صحبت کنیم که نه اسکار برده و نه ارتباطی با موسیقی دارد. در اصل یکی از عناوین مشابه با بازی Flappy Bird است.

Let it Goat همان فلپی برد خودمان است با ظاهری متفاوت. به جای پرنده، شما با یک بز پر شر و شور سر و کار دارید که قطعا راه می رود و پرواز نمی کند! موانع، این بار لوله هایی از دنیای سوپر ماریو نیستند، بلکه تیغ های تیزی هستند که سطح زمین قرار گرفته اند و زامبی هایی که شرورانه در جستجوی سیر کردن شکم خود هستند.

این بازی به همان اندازه که فلپی برد شهرت پیدا کرده بود، در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد و سختی و اعتیادش بیش از هر چیزی اعصاب کاربران اینترنتی را خط خطی کرده. کافی است هشتگ LetItGoat# را در توییتر جستجو کنید.

ظاهر گرافیکی بازی هم به همان سادگی Flappy Bird است اما با توجه به اینکه بز قصه ما جزئیات بیشتری دارد، و محیط ها هم سعی شده با جزئیات بالاتری طراحی شوند، می توان Let it Goat را از بعد گرافیکی یک اپسیلون بهتر از فلپی برد دانست.

دونگ نوئن، سازنده ویتنامی فلپی برد قول داده که تابستان امسال بازی را به استورها بازگرداند آن هم با ویژگی هایی متفاوت. باید منتظر ماند و دید که آیا کلونی های فلپی برد پس از عرضه مجدد آن می توانند زیر سایه اش دوام بیاورند و همچنان محبوب باشند یا خیر.

Let it Goat

Let it Goat

سازنده: SkyVu Entertainment Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 49.4 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Moho Sheba
    Moho Sheba | ۱۶ تیر ۱۳۹۳

    کیفیت به این بالایی ... اونوقت فقط 49 مگابایت؟!

    مگه چی نشون می ده اون تو؟

  • ARIA
    ARIA | ۱۵ تیر ۱۳۹۳

    واقعا هرچي فكر نمي كنم نمي فهمم چرا Minecraft با اون قيمت ٧ دلاري هميشه تو اپ استور رتبه اول Top Paid هست؟! واقعا چرا؟!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی