ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فاکسکان تولید آیفون ۶ را به ربات ها سپرده است

اخیرا فاکسکان، بزرگترین شریک چینی اپل در تولید محصولات، ۱۰۰هزار نفر کارمند جدید برای ساخت آیفون ۶ استخدام کرده ولی خبرها حاکی از این است که در آینده ای نزدیک، ارتشی از ربات های سازنده -با ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

اخیرا فاکسکان، بزرگترین شریک چینی اپل در تولید محصولات، ۱۰۰هزار نفر کارمند جدید برای ساخت آیفون ۶ استخدام کرده ولی خبرها حاکی از این است که در آینده ای نزدیک، ارتشی از ربات های سازنده -با نام فاکسبات- به این عملیات ملحق می شوند.

فاکسکان اعلام کرده که هر کدام از این ربات ها از ۲۰هزار تا ۲۵هزار دلار هزینه برای شرکت داشته و تعداد آنها هم ۱۰ هزار عدد گفته شد که هر کدام قادر به تولید ۳۰هزار دستگاه در سال هستند. ما در مورد نیروی کار بدون احساس و خستگی ناپذیری صحبت می کنیم که به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال می توانند در مجموع ۳۰۰ میلیون دستگاه تولید کنند.

گویا این ربات ها برای تولید محصولات اپل به کار خواهند گرفته شد. چرا که تولید مکینتاش ها، آیفون ها و آیپد ها به دلیل طراحی ها و مهندسی های پیچیده سال به سال دشوارتر می شود و همین باعث فشار بیشتر به کارگران است. این ربات ها قادر به انجام حرکات دقیق هستند و به خوبی از پس طراحی های دشوار بر می آیند و ضمنا با حضور خود کمک قابل توجیهی در کاهش هزینه های انسانی می کنند.

با این حال محصولات نهایی تولید شده توسط این فاکسبات ها باید استانداردهای سفت و سخت اپل را داشته باشد و باید منتظر ماند و دید آیا از امتحانات این شرکت سر بلند بیرون می آیند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • فرید
    فرید | ۱۹ شهریور ۱۳۹۳

    حال هی بگید جنس چینی بده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی