ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

۱۰ تلفن همراه هوشمند رکورد دار در سرعت شارژ شدن

روز به روز به ظرفیت باتری های تلفن های هوشمند افزوده می شود. در عین حال صفحه نمایش، قدرت سخت افزاری و غیره هم رو به پیشرفت است. با توجه به ظرفیت رو به رشد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ تیر ۱۳۹۳ | ۲۳:۲۵

روز به روز به ظرفیت باتری های تلفن های هوشمند افزوده می شود. در عین حال صفحه نمایش، قدرت سخت افزاری و غیره هم رو به پیشرفت است.

با توجه به ظرفیت رو به رشد دستگاه های امروز، علاوه بر مدیریت  و دوام باتری، سرعت پر شدن آن هم از موارد مهمی است که لازم است شرکت ها به آن توجه داشته باشد. به طور کلی سرعت شارژ ۰ تا ۱۰۰ باتری ها با یک دیگر متفاوت است و به عواملی چون آمپر شارژر، ظرفیت باتری، سخت افزار و غیره بستگی دارد.

در ادامه این مطلب با ۱۰ تلفن هوشمندی که بالاترین سرعت شارژ شدن را دارند، آشنا می شویم.

۱- Oppo Find 7a

battery-charge-1

بدون شک این دستگاه یکی از بهترین ها در این عرصه است. باتری اوپو فایند ۷ای ۲۸۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد که تنها مدت ۸۲ دقیقه به طور کامل شارژ می شود. جالب است بدانید، در ابتدای شارژ باتری دستگاه در هر ۳۰ ثانیه ۱ درصد شارژ می شود و در ۲۳ دقیقه، به ۵۶ درصد می رسد.

۲- Oppo Find 7

battery-charge-2

یکی دیگر از محصولات این شرکت با صفحه نمایش QHD و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری. اوپو فایند ۷ در مدت زمانی کمتر از یک ساعت و نیم کامل شارژ می شود.

۳- LG G Pro 2

battery-charge-3

این محصول الجی صفحه نمایشی ۶ اینچی و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپری دارد. با شارژر 2A، پر شدن کامل ظرفیت باتری دستگاه حدود ۲ ساعت طول می کشد.

۴- LG G3

battery-charge-4

الجی جی۳ یک شارژر 1.8A همراه دارد که باعث می شود باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری دستگاه دقیقا ۲ ساعت به طول انجامد. به خاطر داشته باشید که کیفیت صفحه نمایش جی۳ QHD بوده و سخت بالاترین سخت افزارها بهره می برد.

۵- Samsung Galaxy K Zoom

battery-charge-5

گلکسی کی زوم در اصل ترکیبی از تلفن هوشمند و دوربین حرفه ای عکاسی است. لنز قدرتمندی که در پشت دستگاه سوار شده به شما این امکان را می دهد که از تلفن همراه خود، به عنوان یک دوربین عکاسی عالی با قدرت ۱۰ برابر زوم سخت افزاری استفاده کنید. شارژ کامل باتری ۲۴۳۰ میلی آمپری این دستگاه حدود ۲ ساعت طول می کشد که به نسبت خوب است.

۶- Samsung Galaxy S5

battery-charge-6

جدیدترین (و شاید آخرین) کهکشانی سری اس سامسونگ یک باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری دارد که برای شارژ کامل آن باید کمی بیشتر از ۲ ساعت صبر کنید.

۷- Motorola Moto E

battery-charge-7

آخرین محصول موتورولا، موتو ئی، تنها با قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می رسد و نسبت به قیمتی که دارد، از سخت افزار مناسبی هم بهره می برد. اما این دستگاه از نظر شارژ باتری هم در رتبه خوبی قرار دارد. شارژ شدن کامل باتری ۱۹۸۰ میلی آمپری موتو ئی حدود ۲ ساعت طول می کشد.

۸- Samsung Galaxy Note 3 Neo

battery-charge-8

یکی دیگر از محصولات سامسونگ که در لیست ۱۰ تلفن برتر در زمینه سرعت شارژ قرار دارد، گلکسی نوت ۳ نئو است. باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری این دستگاه مدت ۸ ساعت دوام دارد و تنها در حدود ۲ ساعت و ۱۳ دقیقه به طور کامل پر می شود. لازم است بدانید شارژر گلکسی نوت ۳ نئو هم از نوع 2A است.

۹- HTC Desire 700

battery-charge-9

یکی از محصولات میانرده و دو سیم کارته کمپانی تایوانی اچ تی سی، یعنی دیزایر ۷۰۰ هم رتبه خوبی را در این زمینه کسب کرده. باتری دیزایر ۷۰۰ قابل تعویض بوده و ۲۱۰۰ میلی آمپر ظرفیت دارد. دوام آن حدود ۶ ساعت و نیم بوده و پر شدن کامل آن، حدود ۳ ساعت طول می کشد که در میان تلفن های دو سیم کارته یک عدد کاملا معقول و خوب است.

۱۰- Huawei P7

battery-charge-10

جدیدترین محصول شرکت چینی هواوی، پی۷ که یکی از زیباترین تلفن های همراه چینی موجود در بازار است، دارای یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری است. مدت زمان شارژ کامل این باتری کمتر از ۳ ساعت است و به همین دلیل در این لیست قرار گرفته است.

آیا شما تا به حال به مدت زمان شارژ دستگاه خود دقت کرده اید؟ تجربه خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (56 مورد)
  • مجید
    مجید | ۷ تیر ۱۳۹۴

    سلام . من مدتیه که گ.شی p7 خریدم . ور توی این مدت باتری گوشی از 0 تا 100 طی 2 و نیم الی 2 و 45 دقیقه پر میشد. اما مدتیه که باتری بیشتر از 3 ساعت طول میکشه تا 100 شه . مشکل از کجاست ۀيفا راهنماییم کنید . با تشکر

  • 1100
    1100 | ۳ بهمن ۱۳۹۳

    اقا 1100 من تو نیم ساعت شارژ میشه 5 روز هم نگه میداره تازه بازی هم میکنم باهاش :))))

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی