ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گجت پوشیدنی ردگیری کودکان الجی با نام KizON معرفی شد

الجی به تازگی از یک محصول پوشیدنی -که البته این بار مبتنی بر android wear نیست- پرده برداری کرد. این گجت که LG KizON نام دارد، به والدین این امکان را می دهد تا کودکان خود را ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۸ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۱

الجی به تازگی از یک محصول پوشیدنی -که البته این بار مبتنی بر android wear نیست- پرده برداری کرد. این گجت که LG KizON نام دارد، به والدین این امکان را می دهد تا کودکان خود را ردگیری کنند. کیزآن به طور خاص برای پیش دبستانی و دبستان بچه ها طراحی شده و بیشتر شبیه به یک اسباب بازی است. که البته اسباب بازی واقعا خوبی هم هست!

کیزآن به وسیله شبکه های ۳جی، وای فای و جی پی اس و با اتصال به هر گجت اندرویدی (۴.۱ به بالا) موقعیت جغرافیایی کودکان را در لحظه برای والدین ارسال می کند. با استفاده از قابلیت One Step Direct Call که منحصرا برای الجی است، والدین می توانند با کودک خود ارتباط صوتی برقرار کنند. کودکان هم در مقابل می توانند با شماره تماسی که از پیش به کیزآن داده شده، تماس بگیرند.

LG-KizON-wearable-03

الجی کیزآن یک گجت ضد آب و گرد و غبار است و رمی ۶۴ مگابایتی دارد. باتری این دستگاه ۴۰۰ میلی آمپر ساعت بوده و برای ۳۶ ساعت دوام خواهد آورد که البته با رسیدن به شارژ ۲۵٪ توسط دستگاه پیغامی به پدر یا مادر ارسال می شود. کیزآن ابعادی برابر ۳۴.۷ در ۵۵.۲ در ۱۳.۹ میلیمتر دارد و در سه رنگ آبی، صورتی و سبز طراحی شده که مناسب سلیقه و دستان کوچک کودکان است. الجی از قیمت این گجت مفید چیزی نگفته ولی در تاریخ ۱۰ جولای (فردا) در کره جنوبی و کمی بعد در اروپا و امریکا عرضه می شود.

آقای جونگ سئوک پارک، مدیر عامل شرکت ارتباطات موبایل الجی الکترونیکز در این رابطه می گوید:

دکتر جونگ سئوک پارک

دکتر جونگ سئوک پارک

کودکان درست همانند بزرگسالان مشتریان خوبی برای گجت های پوشیدنی هستند. گجت های پوشیدنی به ما این امکان را می دهد تا نگران کم کردن هیچ دیوایسی نباشیم یا احتیاجی به حمل و نقل گجت های بزرگ در جیب نداشته باشیم. در الجی ما قصد داریم راه های بیشتری برای ترکیب گجت های پوشیدنی در زندگی مصرف کنندگان کشف کنیم تا خود را به عنوان یک رهبر در این دسته از محصولات هم به همگان ثابت کنیم.

به نظر می رسد الجی مسیر خوبی را پیش گرفته و مطمئنا با معرفی گجت های مفید پوشیدنی باعث پیشرفت اینگونه محصولات جذاب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    خوبه ولی سایزش خیلی بزرگه اصلا به درد بچه ها نمیخوره فک کنم بااین امکاناتی که این دیواس داره به راحتی میشد سایزش رو کوچیکتر کرد

  • Leo Plus
    Leo Plus | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    چقدر خوب و کاربردی

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    جالبه !!!

  • NKP
    NKP | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    بخدا ماهم بچه بودیم این چیزا نبود...
    حتی الان نمیتونم یه گجت پوشیدنی بگیرم...
    خدایا چرا؟

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱۸ تیر ۱۳۹۳

    خیلی خیلی خوبه هم برای کودکان خوبه هم سالمندانی که فراموشی دارند، ایول به الجی واقعا خوب داذه پیشرفت مبکنه همین روال رو ادامه بده قطعا میتونه خودشو بکشه بالاتر

مطالب پیشنهادی