ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تاریخ انتشار «مادرن کامبت 5: بلک آوت» مشخص شد

استودیوهای گیم لافت مدت زمان زیادی از سال گذشته را صرف ساخت «مادرن کامبت 5: بلک آوت» کرده اند و کم کم زمان آن رسیده تا نتیجه دست رنج خود را ببینند. آخرین خبر در ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ تیر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

استودیوهای گیم لافت مدت زمان زیادی از سال گذشته را صرف ساخت «مادرن کامبت 5: بلک آوت» کرده اند و کم کم زمان آن رسیده تا نتیجه دست رنج خود را ببینند. آخرین خبر در رابطه با این بازی این است که گیم لافت در نظر دارد 2 مرداد (24 جولای) آن را برای آیفون و آیپد منتشر کند.

داستان مادرن کامبت 5 از ونیز، ایتالیا آغاز می شود؛ جایی که گروه ققنوس فرستاده شده تا از انتقال سلاحی کشتار جمعی محافظت کنند. در همین حین و در سوی دیگر، گروه تا به دندان مسلح تروریست ها خودشان را آماده می شوند تا خود را وارد نبردی نفس گیر با گروه ققنوس شوند.

پس از ونیز، نوبت به توکیو می رسد تا در آنجا نبرد سهمگین دیگری را تجربه کنید. وارد توکیو که شوید استفاده از وسایل نقلیه که لیست آن ها هنوز مشخص نشده هم به بازی اضافه می شود و گیم پلی را بیش از پیش سرگرم کننده می کند.

Modern-Combat-5-Blackout

برای انجام بازی، حتی بخش تک نفره، لازم است که همیشه آنلاین باشید. علت این اتصال دائم، پروسه ساخت کاراکترهای متمایز اعلام شده. استفاده از کنترلر هم رسما تایید شده اما گیم لافت توقع ندارد تا زمان عرضه این ویژگی را به بازی اضافه کند.

بخش چند نفره شامل 4 مود همیشگی تسخیر پرچم، Free for All، تیم بتل و VIP است که شاید در آینده با عرضه آپدیت به تعداد آن ها افزوده شود. هر نقشه بازی در بخش چند نفره (که تعداد آن ها مشخص نیست) 12 نفر را به صورت همزمان پوشش می دهد.

مادرن کامبت 5، قرار است با قیمتی 7 دلاری منتشر شود و هیچ خرید داخل اپلیکیشنی هم ندارد. یعنی تنها 7 دلار می پردازید و تجربه ای یکسان با هزاران نفر دیگری که بازی را می خرند دارید، نه امتیاز اضافه در بخش چند نفره و نه مراحل اضافه برای بخش تک نفره قرار نیست با پرداخت بیشتر ارائه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • sajjad
    sajjad | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    موقع اجرای کلش او کلنز که گرافیکی نداره به خاطر استفاده از اینترنت دمای باطری به40میرسه.موقع اجرای این باطری میترکه که

  • پوریا
    پوریا | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    خدا وکیلی فکر کنید این بازی رو بازار بزاره چند نفر حاظرن حداقل ۲۰ تومن بدن اینو رو گوشیشون بازی کنن در حالی که واچ داگز 1۰ تومنه؟

  • amirftma
    amirftma | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    ویدیو کو چرا بر داشتیش

  • parsa
    parsa | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    هر چند زمان عرضش دیره ولی خب مهم نیست مدرن کامبت سره :)
    اما کاش سری n.o.v.a را هم ادامه میداد
    نوا 3 که عالی بود هم افلاین هم مولتی پلیرش

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی