ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قدمی دیگر به سمت آیواچ: اپل ۲ مهندس سابق Nike FuelBand را استخدام کرده است

اخیرا دو مهندس سابق تیم Nike FuelBand در پروفایل لینکداین خود، محل کار فعلی خود را به اپل تغییر داده اند و این موضوع، دلیلی برای نزدیک شدن شایعات به حقیقت در رابطه با وجود ساعت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

اخیرا دو مهندس سابق تیم Nike FuelBand در پروفایل لینکداین خود، محل کار فعلی خود را به اپل تغییر داده اند و این موضوع، دلیلی برای نزدیک شدن شایعات به حقیقت در رابطه با وجود ساعت هوشمند اپل، آیواچ است.

دو کارمند جدید اپل، رایان بیلی، فعال در زمینه تست دستبند هوشمند نایک فیول بند و جان گیل، یکی از اعضای تیم محصولات ورزشی دیجیتالی نایک هستند. همچنین جان گیل تواما به روی سخت افزار و نرم افزار کار می کرد.

موقعیت شغلی جدید بیلی در اپل مهندس طراحی مکانیکی و گیل هم جزو مهندسان سیستم های حسگر شده است.

نایک در سال گذشته تعدادی از کارمندان خود در تیم فیول بند را کنار گذاشت که البته بعدا آن را تکذیب کرد و آن را تنها خروج از بخش سخت افزاری و کسب و کار ابزار پوشیدنی نامید.

احتمال بسیار بالایی وجود دارد که جذب این دو نفر توسط اپل با هدف کار به روی آیواچ انجام شده باشد. هفته پیش هم خبری منتشر شد که اپل، جین کلاود باور، مدیر عامل یکی از شرکت های سازنده ساعت های سوئیسی را استخدام کرد.

به نظر می رسد اپل قصد دارد ساعت هوشمندی با ترکیب تجربه موفق نایک و کیفیت بالای ساعت های سوئیسی عرضه کند. خبرهای استخدامات فعلی هیجان ما را بیشتر کرده و بی صبرانه منتظر معرفی آیواچ اپل هستیم. شما چطور؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • سپهر
    سپهر | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

    با اين حساب احتمالا آيواچ بهترين ساعت هوشمند تاريخ خواهد شد
    اگر قيمتش بيشتر از يك ميليون و پانصد نباشه صد در صد مي خرمش
    با اين كه مدت نسبتا زيادي مانده اما خيلي هيجان دارم

    • ببعی
      ببعی | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

      به نظره من یه گجت با یه صفحه کوچیک و یه پردازنده خیلی ضعیف و دو سه تا سنسور جمعا برا شرکت ۲۰ دلار در نمیاد و قیمت ساعتا باید خیلی پایین تر از این حرفا باشه به شخصهحاضر نیستم یک میلیون بدم یه ساعت که فقط قراره بگه چند قدم دویدمو ضربان قلبم چنده و نشون بده برام ایمیل اومده بجاش یه گوشی نسبتا خوب میگیرم که ده ها برابر اون کارایی داره + یه دستگاه ضربان سنج و فشار خون که سی هزار تومنه والا D:

      • ببعی
        ببعی | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

        سپهر جان دلیل مخالفتت رو با نظر من میشه بگی ( قصد بی احترامی ندارما فقط کنجکاو شدم )

      • Digiman
        Digiman | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

        ببینید ممکن هست که از نظر منابعی که داخل گوشی به کار رفته هزینه برای تولید کننده نهایتا ۳۰-۴۰ دلار در بیاد، ولی اتیکت قیمتی که ما میبینیم، با احتساب مواردی مثل چیزی که در زیر ذکر میکنم قیمت محصول رو معرفی میکنه:
        ۱- مدت زمانی که صرف پرداختن ایده، طراحی و تولید شده
        ۲-هزینه طراحی
        ۳-هزینه تکنولوژی های لازم
        ۴-انبار و حمل و نقل
        و موارد بسیار دیگری که نقش در این تعین قیمت دارند. اصلا شاید به همین خاطر باشه که گوشی های چینی معمولا (حتی برند های معروفش) قیمت خیلی پایینی دارند! مثلا همین OnePlus One، بدلیل اینکه عمده ی طراحیش رو از Oppo7 به ارث برده (باید توجه کرد که Oppo در OnePlus سهم داره و به همین دلیل این اجازه داده شده) ، عملا هزینه ای برای طراحی از شما نمیگیره! خب باید بدونیم که هزینه طراحی خیلی زیاد هست!

      • سپهر
        سپهر | ۱۹ تیر ۱۳۹۳

        بله بنده هم موافقم
        اين فقط يه حدس بود ( با توجه به اين كه محصولات اپل اصولا كمي گران قيمت اند )
        در ضمن ببخشيد حواسم نبود دستم خورد رو منفي

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی