ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باز شدن امکان ثبت نام در سرویس وبلاگ نویسی بیان به مناسبت ماه رمضان

وسوسه به اشتراک گذاری افکار و دیدگاه ها، انگیزه ای است که هر انسانی را می تواند مجاب به نوشتن کند. فریاد زدن آنچه که در ذهن داریم و به اشتراک گذاریش با دیگران، رسانه ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۰ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۶

وسوسه به اشتراک گذاری افکار و دیدگاه ها، انگیزه ای است که هر انسانی را می تواند مجاب به نوشتن کند. فریاد زدن آنچه که در ذهن داریم و به اشتراک گذاریش با دیگران، رسانه ای را می طلبد تا حس قلم زدن هر یک از ما را ارضا کند.

وبلاگ ها شاید همان رسانه ای باشند که به دنبالش می گردیم. فضایی که می توانیم نوشته های خود را در آن به رشته تحریر در آوریم و با صدای بلند فکر کنیم. لذت خوانده شدن افکار توسط دیگران، ذهنی پویا تر را به همراه می آورد و انگیزه ای می شود تا قلم ها هرگز از حرکت نایستند.

در میان سرویس های وبلاگ دهی داخلی و خارجی، «بیان» توانسته نام خود را به عنوان یک میزبان با کیفیت جای بیندازد و در طول هزار روزی که از عمرش می گذرد، پذیرای کاربران بسیاری باشد.

ایجاد وبلاگ در بیان تا کنون تنها با استفاده از دعوتنامه مقدور بوده، اما به تازگی این شرکت در سایت خود اعلام کرده است که به مناسبت ماه رمضان، تمام کاربران می توانند به عضویت این سرویس وبلاگ دهی رایگان در بیایند و از خدمات آن استفاده کنند.

شما نیز در صورت تمایل با مراجعه به بخش ثبت نام بیان، قادر هستید تا وبلاگ شخصی خود را در این مجموعه ایجاد نمایید. توجه داشته باشید که این فرصت تنها تا روز عید فطر در اختیارتان قرار خواهد گرفت و پس از آن فرآیند ثبت نام مجدد نیاز به دعوتنامه خواهد داشت.

اگر اهل وبلاگ نویسی هستید، و سرویس های مختلف این حوزه را آزمایش کرده اید، نظرات خود را در رابطه با آنان مطرح کنید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. آیا نمونه های داخلی را دوست دارید و یا ترجیح می دهید از سرویس های خارجی استفاده کنید؟

و یک پرسش کلی تر اینکه، آیا فکر می کنید با رشد شبکه های اجتماعی، وبلاگ ها همچنان از جایگاه قبلی خود برخوردار هستند و می توانند نویسندگان را به سمت خود جلب کنند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • احسان
    احسان | ۱۵ مهر ۱۳۹۴

    سلام سایت وقعا خیلی خوبی دارید خدا قوت

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی