ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا مایکروسافت برای افزایش آمار فروش ویندوز فون دست به دامان سازندگان هندی شده است؟

چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که شرکای تجاری جدیدی در بخش سخت افزار و تولید تلفن های ویندوزفونی به زودی به جمع سازندگان فعلی اضافه می شوند. یکی از این سازندگان شرکت هندی Karbonn ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۲ تیر ۱۳۹۳ | ۱۸:۵۶

چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرد که شرکای تجاری جدیدی در بخش سخت افزار و تولید تلفن های ویندوزفونی به زودی به جمع سازندگان فعلی اضافه می شوند. یکی از این سازندگان شرکت هندی Karbonn Mobile است که به زودی قرار است تلفن های خود را به همراه سیستم عامل موبایل مایکروسافت ارائه نماید.

به گفته پرادیب جِین، مدیر اجرایی کاربن، موبایل های این شرکت دارای قیمت ۱۳۰ تا ۲۵۰ دلار خواهند بود و در هفته های آینده و تا قبل از پاییز به بازار عرضه می شوند. ماه گذشته نیز Micromax و Xolo که از دیگر شرکای مایکروسافت به حساب می آیند، تلفن های هوشمند خود را معرفی نموده و آنها را به بازار عرضه کردند.

به نظر شما مایکروسافت با انتخاب سازندگان گم نام چه نقشه هایی را در سر می پروراند؟ آیا ساتیا نادلا می خواهد از این طریق وارد بازار هایی با پتانسیل بالا شود و با عرضه محصولاتی ارزان قیمت، تعداد کاربران سیستم عاملش را زیاد کند؟ آیا غول قدیمی دنیای تکنولوژی به این نتیجه رسیده که دیگر در کشور های توسعه یافته توان رقابت با اندروید و iOS را ندارد؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    بیچاره ویندوز فون به اونی که حقش بود نرسید گرچه کوتاهی اونا بود که توسعه دهندها کم کاری کردن و آپ های زیادی براش ساخته نشده ولی اگهماکروسافت بهش برسه خیلی پلتفرم خوبیه

  • Ali Keyvan
    Ali Keyvan | ۲۲ تیر ۱۳۹۳

    وين فون تو بازاريابى رده متوسط ها پيشرفت خوبى داشته ... اما تو پرچم دارها چون هنوز رقابت جدى بين كمپانى هاى مطرح به وجود نيومده(به طور عمده فقط شاهد حضور پرقدرت نوكيا هستيم ) بايد منتظر بود و ديد چه اتفاقى پيش مياد.
    من كه منتظر برگشت سونى به وين فون هستم :)

  • R3D R4N9ER
    R3D R4N9ER | ۲۲ تیر ۱۳۹۳

    تا اونجا كه من ميدونم ويندوز فون الان سيستم عامل شماره ي ٢ آمريكاي لاتين (مركزي و جنوبي) و اروپاي مركزي و شرقي ايه و iOS بعد از ويندوز فونه.
    تو كشور هايي مثل ايتاليا و برزيل.

  • gameover
    gameover | ۲۲ تیر ۱۳۹۳

    هند یکی از پرجمعیت ترین و بزرگترین بازارهاست پس بنظر من مایکروسافت کاری رو که باید میکرده رو کرده.گوشی ارزان و سیستم عامل روون و خوب.
    دیگه چی میخوان؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی