ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال دارد گلکسی نوت ۴ دارای اسکنر شبکیه چشم باشد

اخبار و شایعات حاکی از آن است که گلکسی نوت ۴ در مراسم IFA 2014 که دو ماه دیگر (سپتامبر) در شهر برلین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. پیش از این اکانت توییتر سامسونگ خبر ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۳ تیر ۱۳۹۳ | ۱۲:۳۰

اخبار و شایعات حاکی از آن است که گلکسی نوت ۴ در مراسم IFA 2014 که دو ماه دیگر (سپتامبر) در شهر برلین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

پیش از این اکانت توییتر سامسونگ خبر از پردازنده جدید (اگزینوس ۶۴ بیتی) در نوت ۴ داده بود و حالا، با ارسال تصویر فوق، اشاره به یک ویژگی جدید امنیتی کرده و آن، اسکنر شبکیه چشم است که احتمالا در نوت ۴ وجود داشته باشد.

توییت مربوطه روز گذشته و با تیتر "منحصر به ما" ارسال شد و همانطور که در تصویر می بینید، یک فبلت با اسکنر چشمی با متن "قفل آینده را باز کن" وجود دارد. پیش از این هم خبرهایی به گوش می رسید که سامسونگ در حوزه امنیت بایومتریک در حال تحقیقات گسترده است.

تا به اینجای کار به نظر می رسد گلکسی نوت ۴ از سخت افزار بسیار قدرتمندی بهره خواهد برد و با عکسی که اخیرا منتشر شده، قصد دارد فبلتی با نهایت قدرت و امنیت به بازار عرضه کند؛ پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن 805 و اگزینوس 5433 هشت هسته ای، صفحه نمایش QHD و حالا، اسکنر شبکیه چشم.

سامسونگ با ارسال این عکس ها به وضوح قصد دارد زوربازویی به دیگر شرکت ها نشان دهد. اما باید دید در عمل چه خواهد شد و چه مقدار از حدسیات و انتظارات ما درست از آب در خواهد آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • مصطفی
    مصطفی | ۲۴ تیر ۱۳۹۳

    آقای حامد پور حسینی سلام
    آیا میدونید شبکیه چشم کجاست؟؟؟
    توی چشم پزشکی با نور بسیار زیاد و با وجود چندین لنز تازه قادر به دیدن شبکیه چشم میشن و اونوقت سامسونگ بایه دوربین میخواد شبکیه رو ببینه؟؟؟
    شاید منظور شما عنبیه باشه که میتونه درست باشه
    ولی اینم خودش جای بحث داره چون عنبیه هر شخص در طول روز متغیر هست به خاطر گشاد و تنگ شدن مردمک!
    باید منتظر ماند و دید که نتیجه این ابتکار چگونه است

  • ali.n
    ali.n | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    بسیار هم خوبه و به مزایای نوت چهار اضافه میشه، امیدوارم کسایی که قصد خرید فبلت بعدی سامسونگ رو دارن لذت ببرن و مهم هم همینه...
    البته باید بدونید این تکنولوژی به شکل پیشرفته تری قبلا توسط Glx به کار برده شده و دیگه نیازی به اسکن شبکیه هم نیست و فقط با یه چشمک قفل گوشی باز میشه،، میگن شکایت هم کرده و گفته اینو پتنتش کردیم.

  • amirftma
    amirftma | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    اگه درست از آب در بیاد فوق الهاده است من همیشه با قفل گوشی مشکل دارم واسه اینکه کسی نفهمه از قفل های خیلی سخت استفاده میکنم که حتی بعضی اوقات خودم هم نمیتونم بزنمشون
    ولی میتونن موقعی که من خوابم بیان چشممون به زور با کنن وارد گوشی بشن لعنتی

    • جغد
      جغد | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

      اتفاقا یکی از بزرگترین مزایای اسن سنسور نسیت به اثر انگشت اینه که کسی نمیتونه از خواب سنگین شخص سو استفاده بکنه و قفل گوشی طرفو یواشکی باز کنه !!!
      در ضمن اگه کسی بتونه تو خواب پلک چشمتو چند لحظه واسه اسکن چشمت باز نگه داره و تو از خواب بیدار نشی احتمالا دار فانی رو وداع گفتی دوست من !!!
      شوخی کردم ناراحت نشی (:

  • جغد
    جغد | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    من تا حالا فکر میکردم باید منتظر رونمایی از آیفون 6 وخریدش باشم !!!
    اما حالا با این شرایط انگار بازم باید سامسونگ بگیرم !!!
    اگه اسکنر شبکیه داشته باشه حتی اگه مجبور باشم دو بار واسه باز کردن قفل چشممو اسکن کنم بازم نوت 4 میگیرم !!!
    حتی فکر اینکه قفل گوشیم با اسکن چشمم باز بشه دیوونم میکنه !!!

  • رضا صادقی
    رضا صادقی | ۲۳ تیر ۱۳۹۳

    همیشه قبل از عرضه ی یه محصول از سامسونگ با قابلیت های عجیب و جالب و متحیرکننده روبه رو میشم تو شایعات ولی وقتی عرضه میشه میبینیم که یه گوشی ساده مشابه بقیه زده ، ولی خب امیدوارم این یکی درست باشه ، چون مهم نیست سامسونگه یا الجی یا اپله ، مهم اینه پیشرفت گوشی های موبایل روز به روز بیشتر بشه و اگه سامسونگ این کار رو بکنه ما قدردانش میشیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی