ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تسلا خودروی الکترونیکی بعدی خود را با نام Model 3 در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳۵ هزار دلار عرضه می کند

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، الون ماسک، در یک مصاحبه با آوتو اکسپرس خبر از یک خودروی جدید داد که رقیبی جدی برای سری ۳ بی ام و خواهد بود. ماسک در ابتدا قصد ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۵ تیر ۱۳۹۳ | ۱۴:۲۵

بنیانگذار و مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا، الون ماسک، در یک مصاحبه با آوتو اکسپرس خبر از یک خودروی جدید داد که رقیبی جدی برای سری ۳ بی ام و خواهد بود. ماسک در ابتدا قصد داشت نام این خودرو را Model E بگذارد ولی فورد اقدام به ثبت این نام کرد و به همین دلیل، Model 3 متولد شد.

مدل ۳ کمی کوچک تر از مدل اس و از خانواده خودروهای الکترونیکی خواهد بود. ماسک قیمت آن را در حدود ۳۵هزار دلار امریکا (۳۰ هزار پوند انگلستان) تخمین زد. چرا که نسبت به قبل از باتری های ارزان قیمت تر کارخانه گیگافکتری در آن استفاده شده.

همچنین ماسک تایید کرد که خودروی جدید، یک محدوده حرکت فوق العاده بیش از ۲۰۰ مایل (حدود ۳۲۲ کیلومتر) و عملکردی قوی مانند مدل اس خواهد داشت.

در جهت مقایسه باید گفت مدل اس از یک باتری 85kWh بهره می برد و قیمتی معادل ۸۱ هزار دلار دارد.

مدل ۳ در سال ۲۰۱۶ معرفی عمومی و در سال ۲۰۱۷ جهت فروش به بازار عرضه خواهد شد. عرضه قریب الوقوع این محصول باعث می شود صنعت خودروهای الکترونیکی به دلیل ظاهر زیبا، کارکرد و قیمت مناسب آن، رشد بیشتری بگیرد و افراد بیشتری نسبت به تهیه اینگونه خودروها راغب شوند. البته ما هنوز نمی دانیم این خودرو چه شکلی خواهد بود ولی با شناختی که از تسلا داریم، مطمئنا با یک خودروی زیبا روبرو خواهیم بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • فرزاد
    فرزاد | ۲۵ تیر ۱۳۹۳

    ماشینی که صدای اگزوزش تا شیش تا محل اونرتر نره ماشین نیست اسباب بازیه -)))

  • محمد معین
    محمد معین | ۲۵ تیر ۱۳۹۳

    سلام
    دیشب رمز آیپدم رو عوض کردم حالا یادم رفته . اطلاعاتی که توش داشتم برام خیلی مهمه . چه کار کنم که هم اطلاعاتم پاک نشم هم رمزش برداشته شه؟
    لطفا کمک کنید.:(
    iPad Air 32Gb 4G
    iOS 7.1.1

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی