ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

مقایسه: تفاوت سایز الجی جی۳ اس، گلکسی اس۵ مینی و اچ تی سی وان مینی ۲

همانطور که در جریان اخبار هستید، الجی نسخه کوچک تر جی۳ را با نام جی۳ اس معرفی کرد. البته اینکه از لفظ "مینی" در آن استفاده نکرد کاملا دلیل موجه دارد، چرا که نمی توان سایز ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۶ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۳۰

همانطور که در جریان اخبار هستید، الجی نسخه کوچک تر جی۳ را با نام جی۳ اس معرفی کرد. البته اینکه از لفظ "مینی" در آن استفاده نکرد کاملا دلیل موجه دارد، چرا که نمی توان سایز صفحه نمایش ۵ اینچ را یک تلفن "مینی" نامید!

این یک روال مرسوم است که شرکت ها کمی بعد از معرفی پرچمداران خود، نسخه کوچک همان پرچمدار را با سخت افزاری ارزان تر و سایزی کوچک تر معرفی می کنند. اما الجی با معرفی جی۳ اس کمی روال را تغییر داده و سایز صفحه نمایش را تنها ۰.۵ اینچ کاهش داده. در مقایسه با الجی، گلکسی اس ۵ مینی و اچ تی سی وان مینی ۲ دارای صفحه نمایش ۴.۵ اینچ هستند.

در مقایسه ضخامت و وزن باید گفت اس ۵ مینی در بین این سه دستگاه مقام اول را دارد. اما باید گفت الجی با رعایت 74.1 درصدی نسبت صفحه نمایش به بدنه بسیار موفق تر از دیگر میان رده ها عمل کرده است. علاوه بر این با قرار دادن کلیدهای ناوبری در پشت دستگاه، سیستم فوکس خودکار لیزری جی۳ اس ممکن است کمی بیشتر از دیگر دستگاه های میان رده مورد توجه کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • msajad
    msajad | ۲۶ تیر ۱۳۹۳

    هنوز هیچ کدوم به پای زد وان کامپکت نمیرسه نمیدونم چرا شرکتا دست به کار نمیشن شاید کسی گوشی قدرت مند با صفحه کوچیک خواست

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی