ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

LeapTV: کنسول بازی آموزشی برای کودکان

لیپ فراگ یک کمپانی تفریحی-آموزشی برای کودکان است که محصولاتی متفاوت برای محدوده سنی خردسالان و کودکان تولید می کند. روز گذشته این شرکت از محصول جدیدی به نام لیپ تی وی رونمایی کرد که ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۶ تیر ۱۳۹۳ | ۲۰:۴۷

لیپ فراگ یک کمپانی تفریحی-آموزشی برای کودکان است که محصولاتی متفاوت برای محدوده سنی خردسالان و کودکان تولید می کند. روز گذشته این شرکت از محصول جدیدی به نام لیپ تی وی رونمایی کرد که یک کنسول بازی آموزشی محور برای کودکان 3 تا 8 سال است.

این وسیله بازی همراه با یک کنترلر تغییر شکل دهنده روانه بازار می شود که مناسب سایز کودکان طراحی شده. در حالت عادی، کنترلر این کنسول مانند هر کنترلر دیگری به نظر می رسد اما با تغییر حالت، می توان آن را به اشکال متفاوتی در آورد.

لیپ تی وی همچنین یک دوربین حساس به حرکت (همانند کینکت) هم دارد که به کودکان اجازه می دهد با بازی های شان تعامل برقرار کنند. این کنسول بازی آموزشی محور، امسال با بیش از 100 بازی و ویدیو که مخصوص کودکان طراحی شده عرضه می شود.

در بیانیه ای، مدیر لیپ فراگ، دکتر جودی شرمن لووس، فقدان محتوای مناسب برای کودکان زیر 6 سال را تکان دهنده می داند. وی ادعا می کند طراحانی که روی لیپ تی وی کار می کنند، در نظر دارند که این محصول را از بنیان پایه گذار شوند تا آن را تبدیل به کنسول برتر و درجه یک کودکان کنند. لیپ تی وی نه تنها تلاش می کند که در قالب سرگرمی به کودکان آموزش دهد، بلکه با استفاده از بازی های حرکتی سعی در فعال نگه داشتن آن ها هم دارد.

این کنسول 3 حالت کلی برای بازی کردن دارد. اولی «حرکت بدن» نام دارد که از دوربین مخصوص جهت ضبط حرکت بدن کودک استفاده می کند. بازیکن می تواند با تکان دادن دست هایش از دروازه محافظت کند تا توپ وارد آن نشود یا حرکات رزمی انجام دهد.

حالت دوم یا «بازی اشاره ای»، همان جایی است که باید حالت کنترلر را تغییر دهید تا به شکل یک کنترلر WiiMote در بیاید. در این بخش بازی های متفاوتی قرار دارد که یکی از آن ها برای مثال تکه تکه کردن میوه ها (مشابه بازی فروت نینجا) است.

حالت سوم «کنترل کلاسیک» است که دیگر نیازی به توضیح ندارد. کنترلر را به حالت استاندارد خود باز می گردانید و همانند گیمرهای حرفه ای سر جای خود می شینید و دکمه های A و B را فشار می دهید. مضاف بر این دکمه ها، کنترلر به تکانه ها و تغییر وضعیت ها هم پاسخ نشان می دهد.

لیپ تی وی، اواخر امسال با قیمت 150 دلار منتشر می شود. هر کارتریج بازی که برای این کنسول در نظر گرفته شده هم 30 دلار قیمت دارد. اگر هم به حالت دیجیتالی علاقه دارید که بازی ها و اپلیکیشن های موجود در بازار آنلاین این کنسول از 5 دلار به بالا قیمت گذاری شده اند. درون سیستم حافظه 16 گیگابایتی تعبیه شده و از وای فای هم بهره مند است. درون جعبه کنسول هم یک کابل HDMI و یک دستبند برای متصل کردن به کنترلر قرار گرفته شده است.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/LeapTV from LeapFrog.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    جالب بود زمان ما یه انگشتری اومد که دستت میکردی بعد یه پمپ آب زیرش بود تو مشتت نگه میداشتی به طرف میگفتی نگاه کن بعد آب میپاشیدی تو صورتش ای حال میداد خلاقانه ترین چیزی بود که فکر میکردم وجود داره ، حالا ببین براشون چیکار میکنن

  • amirftma
    amirftma | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    منم یه دونه از اینا میخوام کودک درونم منو خودر یهدونه بدین قیمتشم خوبه 150 دلار

  • محمد
    محمد | ۲۷ تیر ۱۳۹۳

    سلام
    بیزحمت مطالبتون را دارای ادامه مطلب کنید و صفحه اول رو جمع و جورتر کنید
    تشکر

  • gameover
    gameover | ۲۶ تیر ۱۳۹۳

    ببین دارن واسشون چیکار میکنن... دوره ما فقط بلد بودن رنگ تفنگ های آبپاش رو عوض کنن. ولی انصافا خیلی جالبه و سرگرم کننده و البته آموزشی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی