ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تیم کوک ۸۰ درصد کارهایش را با آیپد انجام می دهد

اپل همیشه می گوید که آیپد این پتانسیل را دارد که جایگزین خیلی از وسایل شما حین کارهای روزانه شود. بعضی افراد هنوز برای برخی امور نیاز به رایانه شخصی دارند، مانند بازی هایی با ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۷ تیر ۱۳۹۳ | ۱۵:۴۰

اپل همیشه می گوید که آیپد این پتانسیل را دارد که جایگزین خیلی از وسایل شما حین کارهای روزانه شود. بعضی افراد هنوز برای برخی امور نیاز به رایانه شخصی دارند، مانند بازی هایی با گرافیک بسیار بالا یا تولید فیلم.

ولی واقعیت این است که با این حال خیلی کارها را می توان با آیپد به خوبی به انجام رساند. همانطور که تیم کوک، مدیر عامل فعلی اپل قریب به ۸۰ درصد کارهایش را فقط با یک آیپد انجام می دهد.

با این کار، تیم کوک سعی دارد به همه ثابت کند که آیپد را می توان به خوبی در کسب و کارهای حرفه ای به کار برد. چندی پیش هم این شرکت با IBM وارد همکاری شد. هدف این شراکت باز تعریف کاربری گجت های هوشمند (از جمله موبایل و تبلت) در صنایع، ادارات و غیره عنوان شده است. در کل باور کردن اینکه رئیس با ارزشترین شرکت جهان ۸۰ درصد کارهایش را با آیپد انجام می دهد، آنچنان کار سختی نیست.

البته اینکه شما در کسب و کار خود از رایانه شخصی، مکینتاش یا تبلت استفاده کنید یک تصمیم کاملا شخصی است. اما دنیای تکنولوژی روز به روز در حال تغییر است. شما می توانید همچنان به صورت سنتی از رایانه استفاده کنید، یا به راهکارهای نوین و استفاده از دیگر گجت ها برای سامان دادن کارهای خود روی بیاورید.

اگر شما هم تجربه مشابهی در تغییر روال کاری خود دارید، حتما با ما در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (57 مورد)
  • saeid
    saeid | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    والا من عاشق آیپدم ولی با این حقوق ها توان خریدشو ندارم
    دوستانی ک دارن قدرشو بدونن

    • iphone master
      iphone master | ۲۱ بهمن ۱۳۹۵

      سلام سعید جان امیدوارم الان تونسته باشه آیپد رو تهیه کنی .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی