ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: تبلیغ جدید سامسونگ برای تبلت Galaxy Tab S

تبلت های سری Galaxy Tab S اولین محصولاتی در دنیا هستند که نمایشگر های Super AMOLED را با رزولوشن بالا در برابر چشمان کاربران قرار می دهند. سامسونگ نیز به خوبی بر این برتری واقف ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۹ تیر ۱۳۹۳ | ۱۰:۴۸

تبلت های سری Galaxy Tab S اولین محصولاتی در دنیا هستند که نمایشگر های Super AMOLED را با رزولوشن بالا در برابر چشمان کاربران قرار می دهند. سامسونگ نیز به خوبی بر این برتری واقف است و در طول تبلیغات خود تلاش کرده تا جایی که می تواند بر روی این موضوع مانور دهد.

پیش از این سامسونگ برای دو محصول Galaxy Tab S تبلیغی را ساخته بود که در آن برتری نمایشگر محصولات خود را در برابر آیپد به نمایش می گذاشت. اکنون بار دیگر سامسونگ با تبلیغ جدیدی بازگشته و تلاش نموده تا مزیت داشتن یک نمایشگر با کیفیت را برای کاربران به تصویر کشد.

در این تبلیغ، که ویدیو آن را نیز در ادامه می توانید مشاهده کنید، کاربرانی در برابر دوربین حاضر می شوند که از سایت های اینترنتی اقلامی را سفارش داده اند و پس از دریافت آن، متوجه می شوند که نتوانسته اند که رنگ صحیح را برای سفارش خود انتخاب کنند. این کاربران اما بعد از اینکه تبلت های سامسونگ را به دست می گیرند، تازه رنگ های صحیح را در سایت های اینترنتی مشاهده می کنند و سفارش مورد نظر خود را به ثبت می رسانند.

به نظر شما آیا خانواده Galaxy Tab S می تواند بازار آیپد های اپل را با چالش مواجه کند؟

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/See more with Samsung GALAXY Tab S - Wide Color Range.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • Arshia.Sh
    Arshia.Sh | ۲۹ تیر ۱۳۹۳

    چه قدر مسخره!اگر هم كسي قصد خريد اينو داشت با ديدن اين تبليغ از خريد اين دستگاه پشيمون مي شد!به هيچ وجه رقيبي براي آيپد نخواهد بود.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی