ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار اپلیکیشن ها اعلام شد: گوگل پلی پیشتاز تعداد دانلود، اپ استور صدر نشین درآمد زایی

مجموعه تحقیقاتی App Annie به تازگی آمار مربوط به اپلیکیشن های اندروید و iOS در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده است. بر اساس این آمار اپلیکیشن های اندروید در مقایسه با فصل ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳۰ تیر ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۷

مجموعه تحقیقاتی App Annie به تازگی آمار مربوط به اپلیکیشن های اندروید و iOS در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ را منتشر کرده است. بر اساس این آمار اپلیکیشن های اندروید در مقایسه با فصل قبل، با ۶۰ درصد افزایش در زمینه دانلود اپلیکیشن ها مواجه شده اند. App Annie این میزان رشد را برای iOS و اپلیکیشن های آن، ۴۵ درصد اعلام کرده است.

در مجموع طی ۳ ماهه گذشته اندروید ۱۵۰ میلیون دانلود را پذیرا بوده است و iOS نیز با ۱۰۰ میلیون دانلود در رتبه دوم قرار دارد. اما جدا از بحث میزان دانلود، هنگامی که موضوع درآمد مطرح شود، این iOS است که پیشتازی می کند. سیستم عامل موبایل اپل، در سه ماهه اول ۲۰۱۴ توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از طریق فروش اپلیکیشن ها به دست آورد. دراین میان اندروید تنها موفق شده تا به عددی بالغ بر ۶۰ میلیون دلار دست پیدا کند.

دستگاه های ارزان قیمت اندرویدی در توسعه این سیستم عامل تاثیر به سزایی داشته اند؛ هم اکنون هندوستان در رتبه سوم کشور هایی با بیشترین میزان دانلود قرار دارد. برای اندروید آمریکا و برزیل بازار های اول و دوم را تشکیل می دهند. اما لیست کشور های پر دانلود iOS اندکی متفاوت است؛ کشور های ژاپن، آمریکا و کره جنوبی به ترتیب بیشترین علاقه را به اپلیکیشن های محصولات اپل نشان داده اند.

اما اگر دوست دارید بدانید چه اپلیکیشن هایی بیشترین آمار دانلود را به خود اختصاص داده اند، باید بگوییم که بر اساس گزارش App Annie، بازی ها در صدر قرار دارند و در رتبه های بعدی اپلیکیشن های کاربردی، ارتباطی، سرگرمی و اجتماعی قرار گرفته اند.

Screen-Shot-1393-02-25-at-9.20.23-PM

اگر شما هم به دانلود برنامه ها علاقه دارید، توصیه می کنیم حتما جهت پیدا کردن بهترین برنامه های موبایل، سری به «دنیای اپلیکیشن» دیجیاتو بزنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۳۱ تیر ۱۳۹۳

    پرچم اندرویید بالاست

  • amin
    amin | ۳۰ تیر ۱۳۹۳

    اگه به لیست برترین های شخصی سازی هم اضافه کنید فک کنم به درد بخوره ;)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی