ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی ۱۳ دلاری شیائومی، می بند معرفی شد

شیائومی را دیگر همه میشناسیم. شرکت چینی که قصد دارد به سرعت پله های ترقی را طی کند. دیروز خبر قیمت و مشخصات خیره کننده شیائومی می۴ را به عرض تان رساندیم.به نظر می رسد این ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۳:۵۷

شیائومی را دیگر همه میشناسیم. شرکت چینی که قصد دارد به سرعت پله های ترقی را طی کند. دیروز خبر قیمت و مشخصات خیره کننده شیائومی می۴ را به عرض تان رساندیم.به نظر می رسد این شرکت قصد دارد به حوزه دستبندهای سلامتی هم مثل تلفن های همراه با قدرت وارد شود.

دستبندهای سلامتی شیائومی با نام Mi Band درست همانند دیگر رقبا، حرکات شما را مانند دویدن و راه رفتن ثبت می کند. همچنین چرخه های خواب شما را تحت نظر دارند و با لرزش های هوشمند شما را از خواب بیدار می کنند تا احساس کسلی صبحگاهی نداشته باشید. طبق ادعای شیائومی می بند با یک بار شارژ کردن تا ۳۰ روز دوام می آورد که در برابر دوام یک هفته ای محصولات مشابه دیگر شرکت ها بسیار خارق العاده است. همچنین می بند با داشتن گواهینامه IP67 به طور کامل ضد آب است.

اما قابلیت جالبی که این دستبندها دارند، قابلیت باز کردن قفل تلفن همراه شما (البته فعلا تلفن های شیائومی) با نزدیک کردن دو گجت به یکدیگر است.

مانند دیگر محصولات این شرکت چینی که قیمت پایین بارزترین شاخصه آنها است، این دستبندهای سلامتی هم قیمت ارزانی دارند. می بند را فقط با پرداخت ۱۳ دلار می توانید تهیه کنید. فعلا حرفی از زمان عرضه می بند نشده اما مطمئنا ابتدا در چین به فروش می رسد و با این قیمت و امکانات، قطعا فروش خوبی هم در انتظار آنها است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (29 مورد)
  • Pasha
    Pasha | ۲۶ اسفند ۱۳۹۴

    مشکل لاگین!! نمیتونم لاگین کنم باید چیکار کنم؟

  • مهدی
    مهدی | ۱۴ بهمن ۱۳۹۴

    سلام
    بدون گوشی چه کارایی هایی داره
    و کجا می تونم سفارش بدم

  • ali
    ali | ۱۲ آبان ۱۳۹۴

    دسبتد جالبیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی