ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ترفندها: اضافه کردن یادآوری به Google Now از طریق سایت گوگل

تا چند سال پیش گوگل فقط یک جستجوگر ساده بود، اما امروز به وسیله وب سایت این شرکت خیلی کارها از جمله تبدیل نرخ ارز، واحد های اندازه گیری و غیره را می توان انجام داد. ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

تا چند سال پیش گوگل فقط یک جستجوگر ساده بود، اما امروز به وسیله وب سایت این شرکت خیلی کارها از جمله تبدیل نرخ ارز، واحد های اندازه گیری و غیره را می توان انجام داد.

حالا در جدیدترین اقدام گوگل امکان ایجاد کردن یادآوری به سرویس گوگل ناو در تلفن اندرویدی شما را به وب سایت خود اضافه کرده است. به سادگی در سه قدم این کار انجام شدنی است:

قدم اول: با هر مرورگری که هستید سایت گوگل را باز کنید و وارد نام کاربری خود شوید. البته کاربران کروم احتیاجی به باز کردن سایت ندارند.

قدم دوم: در قسمت جستجو عبارت "remind me to" یا "Create a reminder to" را تایپ کنید. برای مثال برای ایجاد یک یادآوری برای باز کردن سایت دیجیاتو در ساعت ۳ بعد از ظهر روز بعد باید عبارت "Remind me to open Digiato at 3 p.m tomorrow" را تایپ کنید.

قدم سوم: گوگل در پنجره جدید ساختن یادآوری، جهت اطمینان بیشتر یک تاییدیه می گیرد. در اینجا شما می توانید اطلاعات را ویرایش کنید و حتی مکان جغرافیایی را به یاد آوری خود اضافه کنید. در انتها به روی Remind me on Google Now کلیک کنید.

به همین سادگی شما می توانید از طریق مرورگر یک یادآوری بسازید و آن را به طور خودکار به تلفن همراه اندرویدی خود انتقال بدهید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • امین
    امین | ۶ مرداد ۱۳۹۳

    با توجه به این که سرویس گوگل نو در ایران ساپورت نمیشه... لطفا روش دسترسی به این سرویس رو بگذارید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی