ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تماشا کنید: بازی های جدید آمازون عملکرد دقیق فایر فون را نشان خواهند داد

حدود ۲ ماه پیش آمازون تلفن همراه هوشمند جدید خود، با نام Fire Phone را معرفی کرد. این دستگاه به دلیل داشتن اینترفیس داینامیک پرسپکتیو [اطلاعات بیشتر] که شبیه سازی حس و حال یک رابط ۳ بعدی را میسر کرده، ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۱ تیر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۵

حدود ۲ ماه پیش آمازون تلفن همراه هوشمند جدید خود، با نام Fire Phone را معرفی کرد. این دستگاه به دلیل داشتن اینترفیس داینامیک پرسپکتیو [اطلاعات بیشتر] که شبیه سازی حس و حال یک رابط ۳ بعدی را میسر کرده، جزو تلفن های خاص با تکنولوژی نوظهور محسوب می شود.

حالا استودیوی بازی آمازون قصد دارد با ساختن عناوینی ویژه، قابلیت ها و عملکرد این محصولش را به رخ دیگر رقبا بکشد. در حال حاضر ۲ عنوان ساخته شده با نام های Saber's Edge و To-Fu Fury که هر دو جزو بازی های فکری محسوب می شوند.

این بازی های جذاب و بامزه، با اتصال به داینامیک پرسپکتیو حرکات سر را ردیابی می کنند. البته تنها قسمت هایی از بازی این ویژگی را پشتیبانی می کنند و کاربر نمی توانند در تمام طول بازی، از حرکات سر خود استفاده نماید.استفاده از این تکنولوژی در بازی ها می تواند منجر به ساخت سبکی جدید شود و تجربه ای متفاوت به حساب آید. با حرکت سر و نگاه به گوشه کنار بازی می توانید امتیازات اضافه یا مراحل مخفی را پیدا کنید. البته در اماکن عمومی پیشنهاد می کنیم فقط به حرکت دادن تلفن اکتفا کنید!

این عناوین در هفته جاری هر کدام با قیمت ۱٬۹۹ دلار در فروشگاه آمازون قرار خواهند گرفت. در ادامه مطلب می توانید ویدیو معرفی این دو بازی را مشاهده نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/To-Fu Fury Official Launch Trailer.mp4"]

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Saber's Edge Official Launch Trailer.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • duke
    duke | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    این پروژه آمازون از همین الان شکسا خورده میدونم. تمام امکانات این گوشی از طریف یه اپلیکیشن ساده برای هر اسمارت فون iOS یا اندروید و ویندوز فون قابل دسترس میشه.

    یه گوشی رده متوسط با قیمت بسیار بالا و طراحی بد که هیچ امکان خارق لغاده ای نمیده...تمام ویژگی هاش رو میشه در یک اپلیکیشن به سایر گوشی ها آورد

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    فایرفون گوشی هستش که همراه با خلاقیت هستش و ارزش امتحانش رو داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی