ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش ۳۵ میلیون آیفون توسط اپل در سه ماهه سوم میلادی؛ سقوط آیپد ادامه دارد

طبق گزارشی که اپل از عملکرد خود در سه ماهه سوم میلادی منتشر کرده، این شرکت موفق شده تا در این بازه تعداد ۳۵.۲ میلیون آیفون را به فروش برساند. اپل در سال گذشته و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۰

طبق گزارشی که اپل از عملکرد خود در سه ماهه سوم میلادی منتشر کرده، این شرکت موفق شده تا در این بازه تعداد ۳۵.۲ میلیون آیفون را به فروش برساند. اپل در سال گذشته و همین بازه زمانی تنها توانسته بود ۳۱.۲ میلیون آیفون را در اختیار کاربرانش قرار دهد. رشد آمار تلفن هوشمند اپل در حالی است که هر روز به زمان معرفی نسل جدید این دستگاه نزدیک تر می شویم؛ این موضوع کاربران بسیاری را وادار می کند تا دست نگه دارند و خرید خود را چند ماهی عقب بیندازند.

فروش نسبتا خوب آیفون، درآمد کلی ۷.۷ میلیارد دلار را در فصل سوم برای اپل رقم زده است. این درآمد معادل ۱.۲۸ دلار به ازای هر سهم است که از پیش بینی کارشناسان وال استریت مبنی بر رقم ۱.۲۳ دلار به ازای هر سهم، بیشتر به حساب می آید. سود اپل از این میزان فروش، معادل ۳۷.۴ میلیارد دلار است که اندکی نسبت به پیش بینی ۳۸ میلیارد دلاری کارشناسان، کمتر است.

اما در سویی دیگر، آیپد به روند فروش نزولی خود ادامه داده است. تبلت های اپل در سه ماهه سوم، ۱۳.۲ میلیون دستگاه فروش داشته اند که در مقایسه با سال گذشته ۱.۴ میلیون دستگاه کاهش داشته است. بد نیست اشاره کنیم که اپل دو سال قبل توانسته بود به رکورد فروش ۱۷ میلیون آیپد نیز دست پیدا کند.

اپل پیش بینی می کند تا شهریور ماه، که زمان پایان سه ماهه سوم به حساب می آید، قادر است فروش را به ۴۰ میلیارد دلار افزایش دهد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • AmerKhan
    AmerKhan | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    همیشه اینجوره
    با نزدیک شدن به دوره معرفی سری جدی آیفون فروش قبلی ها تحت الشعاع قرار میگرفته حتما با آیفون ۶ دوباره میتونه بازار رو به دست بگیره

  • یه اپلی
    یه اپلی | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    فروشش نوش جونش چون حقشه من که خودمو بدون آیفون نمیتونم تصور کنم یعنی اصن زندگیمه لامصب
    تا حالا هیچ گوشی دیگه ای نتونسته نیازمو برطرف کنه چون یه عیبی داشته که بزرگترین عیبشم سیستم عاملش بوده که اندرویده اما آیفون و آیپد از نظرم بی نقص هستن( ابه نظر من)

    • نیم کیلو باش !
      نیم کیلو باش ! | ۱ مرداد ۱۳۹۳

      دقیقا به همون دلیل که سیستم عاملش IOS هست من نمیتونم ازش استفاده کنم . افراد مختلف کاربردهای متفاوتی رو انتظار دارن و هر کدوم بسته به نیازشون یک سیستم عامل و یک طراحی رو انتخاب میکنن. " آرزوی من داشتن یک گوشی باکیفیت و طراحی آیفون هست که سیستم عاملش اندروید باشه " !!! متاسفانه هیچ دستگاه اندرویدی نتونسته سخت افزار با کیفیت آیفون بسازه !!!

  • بهاره
    بهاره | ۱ مرداد ۱۳۹۳

    آیفون کاملا جا افتاده . با وجود افزایش فصل به فصل رقبای قدر ، باز هم به روند صعودی فروشش ادامه میده .
    جنگی که تصور میکردیم بین لشگر تولید کنندگان اندرویدی و اپل رخ داده باشه ، مبدل به یک جنگ داخلی جالب در اکوسیستم رقیب شده و اپل هم آن کنار داره کار خودش را میکنه :)
    آیپد به یک بازنگری کاربردی نیاز داره . اگر برنامه مشترک اپل و IBM آنقدر که انتظار میره اثر گذار باشه ، شاهد یک رشد دوباره در فروش آیپد ها در فصول بعدی خواهیم بود .
    هر زمان اخبار فروش فصلی اپل منتشر میشه ، چند تا از کاربران macrumors به طعنه در کمنت ها مینویسند : و سهام اپل دوباره سقوط میکنه ...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی