ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لو رفتن سرویس جدید اینستاگرام؛ رقیب اسنپ چت از راه می رسد

به نظر می رسد که اینستاگرام به صورت اتفاقی، لینکی را بر روی نسخه اندروید اپلیکیشن خود فرستاده است که خبر از سرویس جدید این مجموعه می دهد. چند کاربر تیز بین گزارش داده اند ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۹:۲۹

به نظر می رسد که اینستاگرام به صورت اتفاقی، لینکی را بر روی نسخه اندروید اپلیکیشن خود فرستاده است که خبر از سرویس جدید این مجموعه می دهد. چند کاربر تیز بین گزارش داده اند که لینک تصویر بالا بر روی اینستاگرام آن ها ظاهر شده و پس از ۱۵ دقیقه نیز ناپدید گشته است.

اینستاگرام هنوز در این باره بیانیه ای را منتشر نکرده است، اما کارشناسان پیش بینی می کنند سرویس Bolt الگویی مشابه با اسنپ چت داشته باشد و قابلیت ارسال عکس های ناپدید شونده را در اختیار کاربران قرار دهد.

فیسبوک پیش از این تلاش کرده بود تا اسنپ چت را خریداری کند اما پس از اینکه با پاسخ منفی مؤسسین این اپلیکیشن مواجه شد، تصمیم گرفت تا برنامه Slingshot را روانه بازار کند. به نظر نمی رسد فیسبوک دو برنامه با قابلیت یکسان را در خانواده خود تولید نماید، بر همین اساس می توان امیدوار بود که Bolt با ایده هایی جدید، سیستمی متفاوت را برای به اشتراک گذاری تصاویر ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • scarface
    scarface | ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

    این اپ ها در حد یه سرگرمی خوبن بیشتر که بشه معتاد یا دل زده میشی

  • mehran_malekivand
    mehran_malekivand | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    اقا اسنپ چت امنیت نداره و تو ایران فیلتره
    عوضش برنامه slingshot که فیسبوک داده هم سرعت داره هم امنیت و هم فیلتر نیست الان من با سیم کارت هم عکس میفرستم از اسنپ چت هم با کلاس تره .حالا نمیدونم این برنامه دیگه چیه (bolt) !!!!! فیس بوک قاط زده !!!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی