ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

آمازون گزارش مالی خود را اعلام کرد؛ ۱۲۶ میلیون دلار ضرر

آمازون ساعاتی پیش در کنفرانسی گزارش مالی سه ماهه دوم خود را اعلام کرد. طبق این گزارش غول دنیای تجارت الکترونیک، بر اساس هر سهم ۲۷ سنت ضرر داده است که در مجموع عدد ۱۲۶ میلیون ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۲:۴۲

آمازون ساعاتی پیش در کنفرانسی گزارش مالی سه ماهه دوم خود را اعلام کرد. طبق این گزارش غول دنیای تجارت الکترونیک، بر اساس هر سهم ۲۷ سنت ضرر داده است که در مجموع عدد ۱۲۶ میلیون دلار را رقم می زند.

این میزان ضرر در حالی است که آمازون موفق شده ۱۹.۳۴ میلیارد دلار در سه ماه گذشته، درآمد داشته باشد. اگر بخواهیم آمار این شرکت را با بازه زمانی مشابه در سال گذشته مقایسه کنیم، باید بگوییم که در سه ماهه دوم ۲۰۱۳، آمازون با درآمد ۱۵.۷ میلیارد دلار، رقمی بالغ بر ۷ میلیون دلار را به عنوان ضرر، متقبل شده بود.

الگوی تجاری آمازون به نحوی است که مدیران شرکت با فراغ بال حاضر هستند چنین ضرر هایی را متقبل شوند تا در نهایت با موفقیت محصولات و نوآوری های جدیدی را در بازار ارائه کنند.

میزان درآمد آمازون در طول سالیان گذشته
میزان درآمد آمازون در طول سالیان گذشته 

در فصل گذشته، آمازون سخت افزار های Fire TV و Fire Phone را معرفی کرد و در بخش نرم افزار نیز سرویس های همچون Prime Music و یا Kindle Unlimited را در اختیار کاربرانش قرار داد.

جف بزوس در رابطه با آمار سه ماهه دوم شرکت متبعوش گفته است: «ما به کار و تلاش سخت خود ادامه می دهد تا تجربه ای بهتر را در اختیار مشتریان آمازون قرار دهیم.»

آمازون پس از اینکه در سه ماهه اول خود در سال ۲۰۱۴، سودی ۱۰۸ میلیون دلاری را به دست آورد، به سهام دارانش هشدار داد که در فصل بعدی باید منتظر ضرری بین ۵۵ تا ۴۵۵ میلیون دلار باشند. اکنون که ضرر ۱۲۶ میلیون دلاری این شرکت مشخص شده، بار دیگر به سهام داران گفته شده است تا خود را برای ضرری بزرگتر، بین ۴۱۰ تا ۸۱۰ میلیون دلار برای سه ماهه آینده آماده کنند.

به نظر شما آمازون برای ماه های پیش رو، چه ایده هایی را در سر می پروارند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • amirftma
    amirftma | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    عادیه نمودار ببین عادی یه کم صب کن اوج میگیره

  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    خداوكيلي اون نمودار بود يا يه عكس از موج دريا!!!!

  • ميلاد فضايي!!!
    ميلاد فضايي!!! | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    رو راست بگم متوجه الگوي تجاريشون نميشم ! البته از قديم الگوي جذب مشتري باضرر و سود در آينده مطرح بوده ولي آمازون اينطوري هم نيست و سودش لا يك دهم درصد هم كمتر ميرود
    در كل بوداره قضيه ! دقيقا مثل همون قضيه شركت دل كه معلوم نبود مدير عاملش از قصد زدش زمين يا ...
    شركتهاي سهامي تو همه جاي دنيا اينجور كثيف كاريها را دارند البته وضعيت باشگاهها به مراتب كثيفتره!! در كل اگر بخواهيد كثيفي ببينيد بايد براي نديدنش ايزوله شويد!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی