ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با کفش های هوشمند “Lechal” در مسیر درست حرکت کنید

گاهی اوقات در زیر نور آفتاب دنبال کردن نقشه روی تلفن همراه شاید کمی به سختی انجام شود. ضمن اینکه قدم زدن همراه با تماشای تلفن خطر آفرین است. حتی با وجود ساعت های هوشمند ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

گاهی اوقات در زیر نور آفتاب دنبال کردن نقشه روی تلفن همراه شاید کمی به سختی انجام شود. ضمن اینکه قدم زدن همراه با تماشای تلفن خطر آفرین است. حتی با وجود ساعت های هوشمند که به مچ دست بسته می شوند، باز هم نور خورشید مطالعه نقشه را سخت می کند.

برای حل این مشکل یک شرکت خصوصی هندی با نام Ducere Technologies کفش های هوشمندی با نام Lechal ساخته که مسیر صحیح را تنها به وسیله ویبره به شما اطلاع می دهد. این کفش ها به وسیله بلوتوث به تلفن همراه شما و اپلیکیشن نقشه گوگل متصل می شوند تا جهت دقیق را با یک عملکرد بسیار ساده و بدون هیچ گونه عامل حواس پرتی به شما اطلاع دهد. اگر لازم است به سمت چپ بپیچید، کفش چپ ویبره می خورد و همینطور در مورد چرخش در جهت راست، لرزش کفش راست نشانگر مسیر درست شما خواهد بود.

lechal-2

برای شروع کافی است اپلیکیشن این شرکت را به روی تلفن همراه خود نصب و سپس، به وسیله بلوتوث کفش ها را با تلفن همراه خود همگام کنید. این اپلیکیشن به نقشه گوگل متصل می شود و پس از انتخاب مقصد و روشن بودن جی پی اس تلفن همراه، کفش ها عملیات راهنمایی شما را آغاز می کنند. به زبان هندی "لچال" به معنی "من را پیش ببر" است و دلیل نام گذاری این کفش ها هم دقیقا توصیف همین عملکرد است.

فن آوری استفاده شده در این کفش ها تنها منحصر به کفش های این شرکت نیست، بلکه شما می توانید کفی ها را در هر کفشی قرار دهید و با همان عملکرد مواجه شوید. ضمن اینکه این کفش ها در هر محیط و شرایطی راهنمای شما خواهد بود: حین رانندگی، دوچرخه سواری، پیاده روی و غیره.

اپلیکیشن این کفش های هوشمند برای سیستم عامل های ویندوز فون، اندروید و iOS عرضه خواهد شد و در کنار مسیریابی، امکانات دیگری هم دارد از جمله : اندازه گیری کالری مصرف شده، مکان های دیدنی نزدیک شما و امکانات جذاب دیگری که در آینده به آن اضافه خواهد شد.

لچال در ماه سپتامبر و با قیمت ۱۰۰ الی ۱۵۰ دلار و در دو رنگ مشکی و قرمز وارد بازار خواهد شد. اگر امکان آن را دارید با مراجعه به وب سایت این شرکت می توانید لچال دلخواه خود را پیش خرید و سپس دریافت کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    فقط تنــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تاك

  • arvin_ahmadi
    arvin_ahmadi | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    کافیه یکی جای اون ویبره رو تو کفشمون عوض کنه سر به بیابون میزاریم که D:)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی