ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

تصاویر لو رفته جدید از اکسپریا زد ۳ ؛ پرچمدار بعدی سونی تنها ۷ میلیمتر ضخامت خواهد داشت

مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۴

مشخص نیست سونی از ضعف امنیتی رنج می برد و یا آگاهانه اطلاعات محصولات خود را قبل از معرفی رسمی، در اختیار عوامل بیرونی قرار می دهد. به هر ترتیب، هم اکنون اکسپریا زد ۳ را می توان یکی از لو رفته ترین دستگاه های ممکن دانست.

پیش از این طی پستی عکس هایی منتسب به زد ۳ را برای شما در دیجیاتو منتشر کردیم، اما اگر به اصالت آن ها عکس ها شک داشتید، سری جدید تصاویر لو رفته از این محصول، قطعا شبهات شما را بر طرف خواهد کرد.

سونی زد ۳

همانطوری که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید، سونی انحنای گوشه های دستگاه را بالا برده است و تا حد بسیاری از ضخامت آن نیز کاسته است. بر اساس این تصاویر تخمین زده می شود که زد ۳ تنها ۷ میلیمتر ضخامت داشته باشد و در مقایسه با زد ۲، نزدیک به ۱.۲ میلیمتر باریک تر گشته باشد.

طبق آن چیزی که Evleaks اعلام کرده، زد ۳ در دارای نمایشگری ۵.۱۵ اینچی است و رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ در آن به کار رفته است. سونی ترجیح داده تا پردازنده Snapdragon 805 را برای نسل بعدی پرچمدار خود به کار برد و در زد ۳ به Snapdragon 801 بسنده کرده است. این پردازنده چهار هسته ای بوده و با سرعت ۲.۴ گیگاهرتز به فعالیت می پردازد.

زد ۳ همچنین دارای رمی ۳ گیگابایت است و پردازش گرافیکی آن نیز توسط Adreno 330 صورت می پذیرد. این دستگاه از دوربینی ۲۰.۷ مگاپیکسلی بهره می برد و به صورت پیش فرض با اندروید ۴.۴.۴ به بازار عرضه می گردد.

پیش بینی می شود سونی در شهریور ماه و در نمایشگاه IFA از محصول جدیدش پرده برداری کند. آیا شما با سیاست سونی مبنی بر عرضه پرچمداران در بازه زمانی ۶ ماهه موافق هستید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • میلاد
    میلاد | ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

    این که همون z2 شد

  • sackboy
    sackboy | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    من که خیلی از عرضه ی سریع پرچم دارا ناراحت نیستم.
    چون برا منی که قرار نیست بخرم، هم کمتر (از خفنی گوشی) حرص می خورم، هم بیشتر خبر می خونم! D:

  • Erfanm
    Erfanm | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    اصن پرچمدار ها رو بی هویت کرده با این کارش
    آدم یکی از ذوق هاش اینه که یه گوشی بخره تاپ باشه حداقل برای 1 سال
    اینجوری یکی رونمایی میکنه تازه بعد 3 ماه میرسه دست مردم و سه ماه بعدش بعدی میاد فاتحه میخونه به قبلی و میره
    سونی همچین ساپورت خوبی نداشته از گوشیاش که الان داره با پرچمدار بازار رو اسپم میکنه
    پرچمداری که شرکت بخواد باهاش بازار رو اسپم کنه ارزش خرید داره اصن؟

  • Ali Barati
    Ali Barati | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    من اصلا تعصبی نیستم . به نظر من از لحاظ طراحی بهترین طراحی رو اپل داره و از لحاظ کارایی و استفاده بدون شک سامسونگ با تاچ ویز در جایگاه دومه بعد از اون هم نوبت میرسه بهHTC و بعد از اون Sony...... البته من به هیچ عنوان از گوشی سونی خوشم نمیاد چون : علاوه بر حاشیه زیاد دکمه های home و برگشت روی خود اسکرین گوشی هست که اگه دقت کنید به شدت به حاشیه ها هم افزوده میشه و اینکه گوشی های سونی منو یاد کنترل تلوزیون میندازه.......البته این کاملا نظر شخصی منه.

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    حداقل سخت افزار رو بیشتر میکردی تا یه وسوسه واسه خرید باشه از این کارای سامسونگ و سونی متنفرم منی که پول دومیلیون میدم باید ۱ سال پز گوشیمو بدم بخدا چرا نمیفهمید باید ۱ سال بگم پرچمدار دستمه دیگه هر ۶ ماه یه گوشی معرفی،کردن یعنی چی اونم گوشینو با چقد تاخیر بیاری تو بازار

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی