ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو در حال ساخت رقیبی برای عینک گوگل است

در ابتدای سپتامبر آینده، بخشی از تیم توسعه کسب و کارهای جدید لنوو (NBD) گرد هم خواهند آمد تا با به همراه شرکت فن آوری Vuzix عینک هوشمند تولید شده توسط این دو شرکت را در ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۱

در ابتدای سپتامبر آینده، بخشی از تیم توسعه کسب و کارهای جدید لنوو (NBD) گرد هم خواهند آمد تا با به همراه شرکت فن آوری Vuzix عینک هوشمند تولید شده توسط این دو شرکت را در چین معرفی کنند.

این عینک که رقیبی برای گوگل گلس محسوب می شود، M100 نام خواهد داشد و امکاناتی نظیر: دستورات صوتی، مکان یابی و سرویس های مبتنی بر پردازش ابری را پشتیبانی خواهد کرد. ام ۱۰۰ دارای یک پردازنده ۲ هسته ای با سرعت ۱ گیگاهرتز و سیستم عامل آن هم اندروید ۴.۰.۴ (بستنی نونی) است. در مقایسه باید گفت گوگل گلس دارای پردازنده دو هسته ای TI OMAP و اندروید ۴.۴ (کیت کت) است.

مدیر کل تیم NBD لنوو، یولی بی، در رابطه این عینک ها می گوید:

لنوو همیشه به دنبال محصولات جدید و ابتکاری است و با ادغام و یکپارچه سازی آخرین فن آوری های روز در آنها، به مشتریان درجه بالایی از قابلیت ها و آسودگی را می بخشیم. ظهور فن آوری های پوشیدنی و مخصوصا عینک های هوشمند، هدف ما را فراتر برد و همچنین سطح جدیدی از ارتباطات و محاسبات ارتباطی را فراهم می کند.

بنا به شرایط همکاری لنوو با ووزیکس، عینک هوشمند ام۱۰۰ تنها در چین عرضه خواهد شد. تاریخ شروع فروش این محصول در فصل پاییز و اوایل سپتامبر در نظر گرفته شده. نام کامل این محصول در بازارهای چین "ووزیکس ۱۰۰ پشتیانی شده توسط لنوو ان بی دی" خواهد بود.

عینک های هوشمند ام ۱۰۰ در چین ۸۰۰۰ یوان (۱٬۲۹۱ دلار) قیمت خواهد داشت. باید دید مردم چین چطور پذیرای فن آوری های پوشیدنی خواهند بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • saeed
    saeed | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    به نظر من عینک گوگل طوری طراحی شده که آدم بیشتر حواسش به اون صفحه کوچیک باشه ولی با توجه به پایین تر بودن محل قرار گیری صفحه عینک لنوو بیشتر واسه این خوبه که آدم یه متن رو بخواد بخونه و همزمان حواسش به اطراف باشه درست مثل بعضی افراد که عینک نزدیک بینی دارن و اونو یکم پایین میزارن تا از بالاش اطراف و افراد دور و برشون رو ببینن و از پایین مطالعه کنن

  • Ali Barati
    Ali Barati | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    لنوو واقعا پیشرفت کرده و یجورایی داره اسم محصولات چینی رو تو بازار اعتبار می بخشه. واقعا با این کیفیت و این قیمت هیچ رقیبی نداره و تو ایران هم داره کاملا جا باز میکنه به طوری که هیچ کس نتونه باهاش رقابت کنه.

  • amirftma
    amirftma | ۳ مرداد ۱۳۹۳

    از عینک هوشمند بیش تر از ساعت هوشمند خوشم میاد به شرطی که تو جامعه فرهنگ سازی بشه مردم مثل جغد نگات نکنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی