ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یک راه آسان جهت هدر دادن ۲ ساعت از زمان خود: شخصی سازی خودروی فراری ۴۵۸ اسپایدر

فراری ۴۵۸ اسپایدر تمام خصوصیات یک سوپرماشین را دارد. از ظاهر خیره کننده و سقف کروکی آن تا موتورهای قدرتمند و عملکرد خارق العاده اش همگی از نشانه های یک خودرو همه چی تمام است. اگر شما ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

فراری ۴۵۸ اسپایدر تمام خصوصیات یک سوپرماشین را دارد. از ظاهر خیره کننده و سقف کروکی آن تا موتورهای قدرتمند و عملکرد خارق العاده اش همگی از نشانه های یک خودرو همه چی تمام است.

اگر شما هم از علاقه مندان این زیبای قدرتمند هستید، قطعا از شخصی سازی آن هم به عنوان یک تفریح لذت می برید. با مراجعه به وب سایت فراری به سادگی می توانید خودروی فراری ۴۵۸ را به سبک و سیاق خود تزئین کنید.

برای مثال ۲۶ رنگ برای قسمت بیرونی قرار دارد و می توانید به وسیله ابزاری که وجود دارد، آن را به روی ماشین در شرایط نوری مختلف ببینید.

در مورد طراحی داخلی هم می توانید مواردی مثل جنس، رنگ و طرح صندلی ها را انتخاب کنید. ۱۰ گزینه هم برای انتخاب رنگ دلخواه کمربند ایمنی وجود دارد.

همچنین امکانات زیادی برای شخصی سازی رینگ، باله پشت ماشین و همچنین اضافه کردن تزئینات مثل فیبر کربن به قسمت های مختلف خودرو در این وب سایت قرار دارد. جک آیپاد، کروز کنترل و کپسول آتش نشانی هم از آپشن هایی هستند که می توانید اضافه کنید.

البته وجود کپسول آتش نشانی در فراری 458 اسپایدر که ۰ تا ۱۰۰ آن فقط در ۳.۴ ثانیه انجام می شود و در نهایت سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت می رسد، قطعا از مواردی است که باید در خودرو لحاظ کرد. با این عملکرد دیگر رنگ کمربند ایمنی آنچنان اهمیتی ندارد!

اگر شما هم امکان پرداخت ۲۵۸هزار دلار برای این خودرو را ندارید می توانید از این سایت به عنوان یک ابزار مفید جهت هدر دادن وقت استفاده کنید. به هر حال تصورِ داشتن توانایی خرید این خودرو و شخصی سازی آن که عیب نیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • sepehr_samadvand
    sepehr_samadvand | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    تو به تبریز عین این 458 اسپایدر هست با یه لامبورگینی اونتادور

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی