ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: از نبرد قورباغه های برکه تا نبرد با زامبی ها

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۳ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon

unnamed

از فیلم محافظان کهکشان تا به اینجای کار استقبال خارق العاده ای شده و طبیعتا سوژه های قهرمان پرور، باید بازی های خوبی هم داشته باشند؛ حداقل روی پلتفرم های موبایل. «اسلحه جهانی» نسخه ای ویژه از یک بازی براساس قهرمانان محافظ کهکشان است که شامل قسمت داستانی متفاوت و البته مدهای چالش برانگیز خواهد بود. کدامیک از قهرمان های محافظین کهکشان محبوب شما هستند؟ در این بازی می توانید از بین 25 قهرمان یکی را انتخاب کنید و مسیر داستانی 60 مرحله ای را با آن ها به انتها برسانید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Guardians of the Galaxy- The Universal Weapon Official Trailer.mp4"]

 

Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon

Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon

سازنده: Marvel Entertainment قیمت: 6.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوز فون و iOS حجم: 71.6 مگابایت زبان:

Teenage Mutant Ninja Turtles

un1named

پیش از اینکه بخواهید فیلم جدید هالیوودی لاک پشت های نینجا را با کیفیت بالا ببینید قطعا بدتان نمی آید که یک بار در نقش این جانوران سبز رنگ ایفای نقش کنید. در TMNT ساخته استودیوهای نیکلودئون، هر 4 لاک پشت محبوب قابل بازی هستند و برای هر کدام به صورت جداگانه تعداد قابل توجهی اسلحه، مدل لباس و ... در نظر گرفته شده است. حداقل با خیالی راحت می توان گفت این TMNT که بر اساس فیلمی با همین نام ساخته شده، یکی از بهترین بازی های مربوط به این 4 قهرمان است که طی سال های اخیر توسط استودیوهای بازی سازی پدید آمده.

Teenage Mutant Ninja Turtles

Teenage Mutant Ninja Turtles

سازنده: Nickelodeon قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.2 مگابایت زبان:

Walking Dead: The Game - Season 2

unnamed (2)

قسمت چهارم از فصل دوم بازی The Walking Dead هم منتشر شد و ماجراهای کلمنتاین همچنان ادامه دارد. اگر تا به حال مشتری هیچ یک از قسمت های قبلی سری بازی اپیزودیک «مردگان متحرک» نبوده اید، الان فرصت مناسبی است که نگاهی داشته باشید به ماجراهای آخرالزمانی این دخترک بیچاره که بدون سرپرست و پناه در محیطی وحشتناک گیر افتاده. فضا و تم مردگان متحرک بر اساس کامیکی با همین نام ساخته شده و در مورد دختر کوچکی است که پدر و مادر خودش را از دست می دهد و به ناگهان خودش را بین موج زامبی های خطرناک می یابد. فصل اول سال 2012 منتشر شد و فصل دوم هم با انتشار قسمت پنجم در ماه های آتی به اتمام خواهد رسید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/The Walking Dead- Season Two.mp4"]

 

Walking Dead: The Game - Season 2

Walking Dead: The Game - Season 2

سازنده: Telltale Inc قیمت: 6.49 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 532 مگابایت زبان:

جوخه

com.jeyteam.squeakysquads0

اولین بار که لوگوی یک بازی موبایل را می بینید با واقعیت های بسیاری آشنا می شوید. «جوخه» یک بازی ایرانی است که در رابطه با نبرد قورباغه های خشمگین برکه است و این مفهوم به خوبی در لوگوی بازی تعریف شده. اشتباه نکنید، با Angry Frogs طرف نیستید و این یک بازی متفاوت در مورد موجودات رنگارنگی است که می خواهند با استراتژی به نبرد هم نوعان خودشان بروند تا قلمرو بیشتری به دست آورند. در این بین گاهی هم گیاهان گوشتخوار سر راه قرار می گیرند تا سرعت پیشرفت بازیکن را پایین بیاورند.

جوخه

جوخه

سازنده: جی تیم قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 30 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (30 مورد)
  • HasanHasanPoor
    HasanHasanPoor | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    قیمت بازی Guardians of the Galaxy: The Universal Weapon
    Guardians of the Galaxy: The Universal Weapo
    واسه ویندوزفون 4.99$ هستش

  • amirftma
    amirftma | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    با نهایت افتخار از هیچکدوم خوشم نیومد دان نمیکنم با سلیقم جور نبود دیجیاتو یه کم تنوع یده همش تقریبا تو یه سبکه

  • محمد
    محمد | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    این بازی Blitz Brigade فوق العاده است.حتما دانلود کنید.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی