ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بودجه ی زیاد بخش تحقیق و توسعه ی اپل با شکوفایی محصولات این برند همراه خواهد شد

از آخرین باری که اپل سایرین را با محصولاتش در دنیای موبایل به معنای واقعی کلمه هیجان زده کرده است مدت زمان زیادی می گذرد، آیفون در چند نسخه ی اخیرش تنها به تکرار خودش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ مرداد ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

از آخرین باری که اپل سایرین را با محصولاتش در دنیای موبایل به معنای واقعی کلمه هیجان زده کرده است مدت زمان زیادی می گذرد، آیفون در چند نسخه ی اخیرش تنها به تکرار خودش پرداخته و در آن نوآوری بزرگی که بازار را متحیر کند دیده نمی شود. در همین راستا اهالی کمپانی اپل به این نتیجه رسیده اند که وقتش شده است تا خود را با سایر حاضرین در صنعت تلفن های هوشمند همسو و هم جهت نمایند. در سال جاری انتظار می رود نمایشگر آیفون ۶ اندازه اش تغییر کرده و در دو سایز ۴.۷ اینچ و احتمالاً ۵.۵ اینچی که به نوعی ابعاد مرتبط به فبلتهاست به بازار عرضه شود.

همچنین شایعاتی وجود دارند که مک بوک های ایر با صفحه نمایش رتینا، مدل های جدید آیپد و حتی گونه ای از ساعت های هوشمند توسط اپل در راه هستند و همه ی اینها نتیجه ی بالا رفتن بی سابقه ی رقم بودجه ی بخش تحقیق و توسعه ی اپل بوده و به این بخش بالاترین رقم بودجه ی ممکنه از سال ۲۰۰۷ که اولین آیفون انتشار یافت اختصاص داده شده است.

2

کتی هیوبرتی از تحلیل گران موسسه ی مورگان استنلی پس از انتشار گزارش مالی سه ماهه ی اخیر اپل که در هفته ی قبل منتشر شد با فرستادن یادداشتی به سرمایه گذارن اشاره کرده است اصرار این کمپانی به صرف هزینه های بالا در زمینه ی تحقیقات و توسعه خبر از زنجیره یی از محصولات به روز شده، بهینه و متفاوت از جانب این کمپانی در آینده ی نزدیک می دهد.

در این یادداشت ذکر شده است اپل این شانس را دارد در حالی که رشد بازار تلفن های هوشمند و تبلت ها کند شده است با ارائه ی سرویس های جدید و آیفون با صفحه نمایش بزرگتر سهم بیشتری از این بازار به دست بیاورد. محصولات کاملاً جدید مانند ساعت هوشمند iWatch نیز می توانند در این رشد و تصاحب سهم نقش موثرتری را ایفا نمایند.

تعهدات اپل در زمینه ی تحقیق و توسعه، تولید و تبلیغات بودجه یی بالغ بر ۲۱ میلیارد دلار را به همراه داشته است که نسبت به زمان مشابه در ۲۰۱۳ رشدی ۴۶ درصدی را نشان می دهد. همه ی اینها نشانه های متقاعد کننده ای هستند که اپل با جدیت قصد دارد بیش از ۷۰ میلیون آیفون ۶ را تولید، عرضه و به فروش برساند و البته محصولاتی جدید در زمینه هایی کاملاً متفاوت را به بازار روانه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    اپل چه بتونه چه نتونه هواداراي خودشو داره و صد در صد موفق خواهد بود.

  • AmerKhan
    AmerKhan | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    اپل برای خاص موندن داره تلاش میکنه و خاص موندن خرج داره

  • Shut Down
    Shut Down | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    من خیلی وقته صبر کردم امیدوارم ارزششو داشته باشه

  • amirftma
    amirftma | ۴ مرداد ۱۳۹۳

    21 میلیارد دلار!!!!!
    70 میلیون آیفون 6 !!!! ایول اپل

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی