ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بهترین اپلیکیشن های ایمیل برای آیپد

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که ایمیل های زیادی دریافت و ارسال می کنید. در این بین ممکن است برخی دارندگان آیپد آنطور که باید از اپلیکیشن ایمیل iOS راضی نباشند. در اکوسیستم iOS ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۵ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

شاید شما هم از جمله افرادی باشید که ایمیل های زیادی دریافت و ارسال می کنید. در این بین ممکن است برخی دارندگان آیپد آنطور که باید از اپلیکیشن ایمیل iOS راضی نباشند.

در اکوسیستم iOS کلاینت های زیادی برای رسیدگی به ایمیل وجود دارد که امکانات بسیار خوبی را برای کاربر محیا کرده اند. در ادامه این مطلب به معرفی ۱۰ اپلیکیشن برتر ایمیل برای آیپد خواهیم پرداخت. البته تعدادی از این اپلیکیشن ها برای آیفون و گجت های اندرویدی هم موجود است.

با دیجیاتو همراه باشید.

Mailbox

mailbox-scrn

پیش از این در دنیای اپلیکیشن ها به معرفی Mailbox پرداخته بودیم. این اپلیکیشن به دلیل قابلیت ها و ظاهر ساده اش جزو بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های مدیریت ایمیل است. شما با جسچرهای حرکتی می توانید ایمیل ها را به سرعت حذف یا آرشیو کنید. با اپلیکیشن Mailbox شما مجبور به مرتب کردن صندوق ورودی خود خواهید شد.

MailBox

MailBox

سازنده: Dropbox Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS , اندروید حجم: 22.8 مگابایت زبان:

Evomail+

Evomail

 

اپلیکیشن Evomail+ با قابلیت اضافه کردن چندین حساب کاربری برای مدیریت جیمیل، آی کلاود، یاهو، آوتلوک یا ایمیل های شخصی تحت IMAP بسیار مناسب است. به وسیله قابلیت شخصی سازی آن می توانید برای هر پوشه یا حساب کاربری خود رنگ مجزا تعیین کنید تا بدین ترتیب رسیدگی به آنها به سادگی انجام شود. با این اپلیکیشن شما می توانید فایل های خود را مستقیما از دراپ باکس در ایمیل خود ضمیمه کنید.

Evomail+

Evomail+

سازنده: Evomail Inc. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS , اندروید حجم: ۱۲.۷ / ۴.۱ مگابایت زبان:

CloudMagic

CloudMagic-scrn

کلاود مجیک جزو اپلیکیشن هایی است که با ظاهر و امکانات خاص خودش سریعا در دل کاربران جا باز کرد. این اپلیکیشن به خوبی با تمام سرویس های ایمیل از جمله جیمیل، یاو، آوتلوک، آی کلاود، سرورهای شخصی IMAP و غیره سازگار است. به وسیله کلاود مجیک شما می توانید تا ۵ حساب کاربری را به صورت یک جا مدیریت کنید. قابلیت پسورد گذاشتن به روی اپلیکیشن یکی از امکانات امنتی بسیار خوب کلاود مجیک است. اما وجه تمایز این اپلیکیشن در قابلیت جستجوی درون اپلکیشنی بسیار قوی آن است.

CloudMagic

CloudMagic

سازنده: CloudMagic Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

Hop

Hop

این روزها مردم کمتر از ایمیل برای صحبت های روزانه استفاده می کنند و به جای آن از اپلیکیشن هایی مثل وایبر و واتس اپ استفاده می کنند. این اپلیکیشن هم از این نکته استفاده کرده و محیط ایمیل را شبیه به اپلیکیشن های چت کرده و سرعت دریافت و ارسال ایمیل را به طور فزاینده ای بالا برده. به وسیله هوپ شما می توانید "در لحظه" ایمیل حاوی متن، ویدیو، عکس و غیره ارسال و دریافت کنید. همچنین با داشتن قابلیت تماس شما می توانید با مخاطبین خود (در صورت استفاده همزمان از هوپ) تماس صوتی تحت اینترنت بگیرید.

Hop

Hop

سازنده: HopFlow قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS , اندروید حجم: ۱۰.۸ مگابایت زبان:

Boxer

Boxer

باکسر یکی از کلاینت هایی برای ایمیل است که با آپدیت آخرش پشتیبانی از آیپد را هم آغاز کرده. اگر یک اپلیکیشن عالی برای تمام کارهای شخصی از جمله رسیدگی به ایمیل، ایجاد لیست کارها و غیره می خواهید، باکسر انتخاب شما خواهد بود. این اپلیکیشن تقریبا تمام سرویس های ایمیل را پشتیبانی می کند (به غیر از POP3) و امکانات حرفه ای بسیاری را در خود قرار داده است. از جمله مدیریت ایمیل ها و پوشه های آنها، امکان استفاده و تغییر جسچرها، ساخت لیست کارها، ارتباط با دراپ باکس برای ضمیمه کردن فایل ها و بسیاری امکانات دیگر، این اپلیکیشن را از هر نظر عالی کرده است. ضمن اینکه شما می توانید ایمیل ها را هم "لایک" کنید!

Boxer

Boxer

سازنده: TaskBox قیمت: $9.99 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۳۳.۶ مگابایت زبان:

Molto

Molto

اپلیکیشن Molto به دلیل ظاهر خاص و مجله شکل اش مورد توجه کاربران قرار گرفت. با اضافه کردن حساب های کاربری خود ایمیل های خود را به صورت مجله خواهید دید که همین ظاهر جدید، یک تجربه تازه ای به شما می بخشد. مولتو به وسیله قابلیت شناسایی ایمیل های تبلیغاتی، محیط صندوق ورودی شما را منحصر به ایمیل های مهم می کند.

Molto

Molto

سازنده: Perion Network Ltd. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, اندروید حجم: ۳۴.۸ / ۲۵ مگابایت زبان:

Inky Mail

Inky-Mail

کمی به شکل عادی رسیدگی به ایمیل ها برگردیم. اپلیکیشن Inky میل هیچ ظاهر خاص و نوینی ندارد و در یک محیط ساده و کلاسیک به شما در مدیریت ایمیل های خود کمک می کند. سازندگان این اپلکییشن اصل "سادگی" را در همه جای اپلیکیشن رعایت کرده اند. به طوریکه شما به سرعت می توانید با تمام امکانات اپلیکیشن آشنا شوید. امکاناتی مثل دستورات حرکتی، مدیریت پوشه ها و مرتب سازی صندوق های ورودی.

این اپلیکیشن علاوه بر iOS برای سیستم عامل های ویندوز و مک هم ارائه شده است.

Inky Mail

Inky Mail

سازنده: Inky قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, ویندوز و مک حجم: ۲۳.۵ / ۳۷ / ۳۳ مگابایت زبان:

Cannonball

Cannonball

این اپلیکیشن همانند Molto از یک ظاهر جدید و نو بهره می برد. قابلیت شخصی سازی کنون بال باعث می شود شما با یک محیط خشک روبرو نباشید. این اپلیکیشن به مرور رفتار شما در مرتب سازی ایمیل ها را فرا می گیرد و بعد از مدتی به خوبی از پس تشخیص ایمیل های مهم و غیر ضروری بر می آید. در حال حاضر این اپلیکیشن از سرویس های جیمیل، یاهو، آی کلاود، آوتلوک و AOL پشتیبانی می کند.

CannonBall

CannonBall

سازنده: Cannonball Corp. قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۱۷.۷ مگابایت زبان:

Gmail

Gmail-

صد البته طرفداران محصولات گوگل، ترجیح می دهند از اپلیکیشن رسمی جیمیل استفاده کنند. مخصوصا که این اپلیکیشن در سه سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده و امکانات بسیار خوب و ظاهری جذاب دارد. شما تا ۵ حساب کاربری جیمیل را همزمان می توانید مدیریت کنید و همچنین ایمیل های خود را در لحظه می توانید دریافت و ارسال کنید. در آخرین بروز رسانی ها امکان پاسخ گویی به دعوت های مبتنی بر گوگل کلندر هم به این اپلیکیشن اضافه شده است.

Gmail

Gmail

سازنده: Google قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, اندروید حجم: ۹.۳ / ۵.۷ مگابایت زبان:

Yahoo Mail

Yahoo-Mail

زمانی که اپل iOS را بازطراحی کرد، یاهو هم در ظاهر اپلیکیشن هایش تغییراتی داد. دقیقا مثل جیمیل، کاربران یاهو هم می توانند از اپلیکیشن رسمی ایمیل یاهو استفاده کنند. نه تنها ایمیل، بلکه به دیگر سرویس های یاهو مثل هوا شناسی، فلیکر، اخبار ورزشی، بورس و غیره دسترسی خواهید داشت. به طور کلی اپلیکیشن ایمیل یاهو را می توان یک کلاینت All-In-One محصولات یاهو دانست.

Yahoo Mail

Yahoo Mail

سازنده: Yahoo قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, اندروید و ویندوز ۸ حجم: ۴۴ / ۱۲.۲ / کمتر از یک مگابایت زبان:

راستی؛ شما با چه اپلیکیشن ایمیل های خود را مدیریت می کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • AGHASINAAAAAA
    AGHASINAAAAAA | ۶ مرداد ۱۳۹۳

    ميل خود آيپد بهتره .

  • سامان
    سامان | ۶ مرداد ۱۳۹۳

    يكي از اپ هاي جايگزين اينستاگرام در آيپد، اپ FLOW هست. اين اپ بسيار قشنگ طراحي شده. حتي نسخه قبلي آن، قادر به Save كردن عكس ها و فيلم ها از اينستاگرام روي آلبوم عكس آيپد هم بود كه در نسخه جديد، اين قابليت بصورت خريد داخل اپ مي باشد. ضمنا اپ ديگري كه كار اصليش نمايش آلبوم عكس ها است و COOLIRIS نام دارد، قادر به جستجوي هش تگ ها در اينستاگرام هم هست. من فقط اين دو تا اپ را مي شناختم. ضمنا در هر دو اپ، بايستي اطلاعات نام كاربري و رمز عبور اينستاگرام خود را وارد نماييد.

    • سامان
      سامان | ۶ مرداد ۱۳۹۳

      متن فوق، پاسخ جناب sepehr بوده كه اشتباها در اينجا ارسال كردم و ارتباطي با اپ هاي ايميل ندارد. با پوزش از دوستان.

  • منصور ببری
    منصور ببری | ۶ مرداد ۱۳۹۳

    اگه ميشه يه بروزر معرفى كنيد كه فلش رو هم ساپورت كنه من تازه آيپد اير گرفتم تو ios نابلدم مرسى

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی