ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی خبر از تولید تب بوک های اندرویدی ۱۱.۶ اینچی با پردازنده ی Core i5 داد

در یکی از ارائه های شگفت انگیز و جذاب اخیر ال جی این کمپانی خبر از تولید تب بوک های اندرویدی داد، منظور از تب بوک ها در اصل تبلت هایی هستند که به نوعی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ مرداد ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۳

در یکی از ارائه های شگفت انگیز و جذاب اخیر ال جی این کمپانی خبر از تولید تب بوک های اندرویدی داد، منظور از تب بوک ها در اصل تبلت هایی هستند که به نوعی می توانند به لپ تاپ بدل شوند یا جای آن را پر نمایند. خط تولید تب بوک ال جی که پیش از این و بر مبنای ویندوز ۸.۱ کارش را آغاز نموده بود، حالا به نظر می رسد پذیرای محصولات مشابه با سیستم عامل اندروید است. این مسئله بدان معنی است در داخل تب بوک های اندرویدی سخت افزارهای مشابهی مانند پردازنده ی Core i5 از اینتل و ۴ گیگابایت حافظه ی رم جای گرفته اند.

ال جی هنوز برای این تب بوک های جدید یک نام در خور را انتخاب نکرده و فقط شماره مدل آنها را که 11TA740-GA50K است اعلام نموده. تصور بر این است که ال جی تلاش می کند به کاربران اندرویدی جاذبه ی سخت افزاری بیشتری به منظور بالا بردن راندمان کاری آنها در حین استفاده از اینگونه تبلت ها عرضه نماید و نیاز آنها به حمل کردن کیبرد های بلوتوث و... در کنار تبلتشان را برطرف نماید. تب بوک دارای صفحه نمایش ۱۱.۶ اینچی تمام HD است و یک کلید خانه ی اندرویدی دارد که می توان از آن برای دسترسی به کیبرد تعبیه شده در پشت تبلت و بازگرداندن کیبرد به سر جایش نیز استفاده نمود.

همانطور که گفته شد تبلت مورد بحث به پردازنده ی Core i5 از نوع ۲.۶ گیگاهرتزی ۴۲۰۰ یو که گرافیک مجتمع اینتل ۴۰۰۰ را نیز داراست و ۴ گیگ رم مجهز شده و از دیگر مشخصات سخت افزاریش می توان به ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی SSD، درگاه میکرو اس دی و انواع مختلفی از پورت ها از جمله دو پورت USB 3.0 و یک پورت کامل HDMI اشاره نمود.

نمی توان منکر این شد که ال جی قدرت بالایی را به کاربرانش با تب بوک عرضه کرده است ولی به یقین متعصب ترین طرفداران اندروید نیز قبول دارند به کار گیری اندروید ۴.۲.۲ بر روی تبلت مذکور تا حدی بازگشت به عقب و کم کردن جاذبه ی آن را شامل می شود، ضخامت این تبلت ۱۶.۷ میلی متر بوده و هنوز صحبتی از زمان دقیق عرضه ی آن نشده است.

نظر شما چیست؟ آیا تبلت جدید ال جی برای شما جاذبه ی خاصی را به همراه دارد یا خیر؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • هادي
    هادي | ۷ مرداد ۱۳۹۳

    من فكر ميكنم هدف ال جي ، فروش اين تبلت به اشخاصي باشه كه ممكنه خودشون تو فكر سيستم عاملهاي ديگه براي استفاده تو تبلت باشن. مثل لينوكس. منظورم اينه : اين تبلت در واقع مثل لپتاپاي بدون سيستم عامل ، يا با لينوكسه. خريدار هم ، هزينه كمتري ميده هم ، فرصتش رو داره تا هرچيو كه دوست داره....
    از اينرو روش اندرويده كه هزينش كمه و خريدار ميتونه به راحتي اون رو ناديده بگيره و بعد از خريدش بره سراق هرچي دوست داره.
    بالاخره روش اينتل هستو آماده براي دوستداران سيستم عاملهايي مثل ابونتو (فدورا،سوزي و...هم هستن)كه جاشون تو تبلتهاخاليه. همين كافيه تا ميزاني از فروش رو براي ال جي تضمين كنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی